Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Har solgt bilen, men kjøper har ennå ikke betalt kjøpesummen (avtale med banken da den var belånt/pant). Banken sier at det skal skje innen 1. september. Kjøper vil signere eierskiftepapirer i morgen. Det er mitt ansvar å sende den med posten til en trafikkstasjon. Kan kjøper bruke bilen så lenge, eller må den stå hos meg til kjøpesum er overført og eierskifte faktisk er registrert?
Gjest Gjest1 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg ville ikke overlevert nøklene før jeg hadde fått en bekreftelse fra kjøper eller banken om at pengene var overført. Hva vil du eventuelt gjøre dersom pengene ikke kommer? Da står du uten bil..
kaprifolen Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 (endret) feil tråd.... Endret 24. august 2009 av kaprifolen
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Har solgt bilen, men kjøper har ennå ikke betalt kjøpesummen (avtale med banken da den var belånt/pant). Banken sier at det skal skje innen 1. september. Kjøper vil signere eierskiftepapirer i morgen. Det er mitt ansvar å sende den med posten til en trafikkstasjon. Kan kjøper bruke bilen så lenge, eller må den stå hos meg til kjøpesum er overført og eierskifte faktisk er registrert? Vent til pengene er på konto,eller du får bekreftelse fra bankenpå at de er på veg. Ikke la andre kjøre på ditt navn. Du KAN komme skikkelig i uføre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå