Gjest Caylee Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Meningen med livet er å lure på hva meningen med livet er. Har filosofert såå lenge på dette, og kommet fram til fasiten.
Gjest Melchizedek Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Meningen med livet er å lure på hva meningen med livet er. Har filosofert såå lenge på dette, og kommet fram til fasiten. Jeg sier meg uenig
Gjest Caylee Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg sier meg uenig Hva mener du er meningen med livet da?
Gjest Melchizedek Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Hva mener du er meningen med livet da? Jeg har ikke kommet fram til det ennå.
Gjest Caylee Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har ikke kommet fram til det ennå. Da så.
Gjest Gjest_Prestekrage_* Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Hva er det med våres fascinasjon for tautologier? Det er ingen ende for slangen Ouroboros ser det ut til, annet enn å forsone seg gjennom Gnosis.
Inx Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Meningen med livet er å lure på hva meningen med livet er. Har filosofert såå lenge på dette, og kommet fram til fasiten. Gir det noen mening da?.. Virker urasjonelt med mindre man ihvertfall har et "håp" om å faktisk finne en mening
Gjest Caylee Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Gir det noen mening da?.. Virker urasjonelt med mindre man ihvertfall har et "håp" om å faktisk finne en mening Det gir en mening fordi man vil alltid lure på hva meningen er om livet. Og saken er jo da at det fins en mening, og meningen er å lure på meningen
Inx Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Det gir en mening fordi man vil alltid lure på hva meningen er om livet. Og saken er jo da at det fins en mening, og meningen er å lure på meningen Prosessen med å tenke gjennom hva en vil bruke livet til er kanskje så givende i seg selv altså? Ditt svar gir ikke mening, det er sirkulært og meningsløst i den rette betydningen av "mening"
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Det er jo selvfølgelig 42! Alle opplyste, velutdannede mennesker vet da det!
Inx Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Det er jo selvfølgelig 42! Alle opplyste, velutdannede mennesker vet da det! Haha jeg var sikker på at denne skulle komme. Hitchhikers guide to the galaxy er en morsom bok, men jeg er usikker på koblingen mellom lesning av den og generelt opplyste og velutdannede mennesker
Gjest Gjest_Prestekrage_* Skrevet 24. august 2009 #12 Skrevet 24. august 2009 Douglas Adams har sagt at valget av nettopp det tallet var helt ubevisst, artig sammentreff hva tallet 42 betyr innen Kabbala (ekvivalent med Ahamkara på Sanskrit).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå