Kamelia83 Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg liker Inimitable kjempegodt, men syns det er lite innhold i hylsteret som tørker ut fort. Er det noen mascaraer som likner? Er det en blanding av volum- og forlengende mascara? Rene volummascaraer klumper ofte på meg.
Honesty Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Har du prøvd Diorshow Iconic? Den finnes også i vannfast.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 YSL Everlong i vannfast er nesten helt identisk.
Kamelia83 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2009 Har du prøvd Diorshow Iconic? Den finnes også i vannfast. Ja, har prøvd den. Syns ikke den var noe særlig. Klumpa seg mye. Liker bedre vanlig Diorshow, den gir veldig bra volum. Men som sagt så syns jeg rene volummascaraer har lett for å klumpe seg på meg. Og har funnet ut at jeg også trenger litt lengde på vippene
Kamelia83 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2009 YSL Everlong i vannfast er nesten helt identisk. Og den klumper seg ikke? Aldri prøvd YSL-mascara før. Kanskje det er på tide da
Honesty Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 YSL Everlong står på lista mi over verste mascaraer. Den klumpet og drysset, og jeg likte heller ikke formen på kosten. Så forskjellig kan altså smaken være...
Kamelia83 Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 Jeg syns også kosten på Everlong så litt spesiell ut. Like bred over hele. Liker best at den er litt smalere ytterst. Syns det er lettere å få lagt mascara på de innerste vippene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå