Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg lurer på om det fins noen regler for hva en leiebolig må ha. Jeg tenkte på ting som varmeovner og røykvarslere? En link hadde vært topp, om noen vet om noe slikt.
Kakee Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Har ikke link, det kan du sikkert google opp, men vet i hvertfall at det må være så og så mange rømningsveier (husker ikke hvor mange i farta, men pass på at hvertfall noen av vinduene er store nok til å komme seg igjennom dersom det er kjellerleilighet), og at det må være røykvarsler og brannslukker.
Gjest ts Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Takk for svar! Vet noen om det skal være panelovner eller en eller annen type for oppvarming?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Takk for svar! Vet noen om det skal være panelovner eller en eller annen type for oppvarming? Jeg vil si at det sier seg litt selv at det bør være, hvertfall hvis du ønsker en leieboer som skal trives og bli boende en stund...
kaprifolen Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg TROR ikke det er verre enn at du kan kjøpe en sånn oljefyr på hjul.... Uten at jeg vet dette for sikkert... Dette da dog ang oppvarming. Rømningsveier og røykvarsler tror jeg det må være, uten at jeg vet hvor mange. Endret 25. august 2009 av kaprifolen
*Numi* Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg lurer på om det fins noen regler for hva en leiebolig må ha. Jeg tenkte på ting som varmeovner og røykvarslere? En link hadde vært topp, om noen vet om noe slikt. Så lenge det er strøm der er vel ikke utleier pliktig til å ha ovner stående? Det går jo an å kjøpe selv. Men jeg vet ikke reglene for slikt altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå