Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 La meg være naive. La meg tro på frelse, La meg tro på håp. La meg tro på bedriing La meg tro det er verdt å leve. Fremfor å bli drtatt ned a v realiteten tvil, Realiteten tap, realiteten sorg og realiteten smerte. Ikke minst realiteten frykt, for at livene våre er levd forgjeves
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #4 Skrevet 30. august 2009 La meg være naive. La meg tro på frelse, La meg tro på håp. La meg tro på bedriing La meg tro det er verdt å leve. Fremfor å bli drtatt ned a v realiteten tvil, Realiteten tap, realiteten sorg og realiteten smerte. Ikke minst realiteten frykt, for at livene våre er levd forgjeves Det forundrer meg ikke. Den blå pillen har visstnok lettere for å gå ned enn den røde.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2009 #5 Skrevet 30. august 2009 Jeg synes det var helt nydelig. Kanskje de som ikke synes det ikke har opplevd realiteten sorg og tap noen gang, på den måten at det er helt overveldende. En liten bit av tro er det som får meg gjennom dagene, en tro på at jeg skal få se den som betyr mest for meg igjen, en gang... så diktet traff meg i alle fall. Har du skrevet det selv, TS?
firewater Skrevet 31. august 2009 #6 Skrevet 31. august 2009 Fin tanke. Så lenge du ikke lurer noen andre med deg så har jeg ingenting imot at du tror på frelse. xkcd
Gjest Bolledeig Skrevet 3. september 2009 #7 Skrevet 3. september 2009 Tråden er ryddet Bolledeig (mod)
Gjest Ba'al Skrevet 3. september 2009 #8 Skrevet 3. september 2009 Mitt hjerte er religiøst, men hjernen er rasjonell... ach est wohnen zwei selen in unsern brust som en katt engang sa.
Gjest Reproductivist Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 La meg være naive. La meg tro på frelse, La meg tro på håp. La meg tro på bedriing La meg tro det er verdt å leve. Fremfor å bli drtatt ned a v realiteten tvil, Realiteten tap, realiteten sorg og realiteten smerte. Ikke minst realiteten frykt, for at livene våre er levd forgjeves Det er ikke verdt å leve. Det er ikke pent å kreve. At allskens smerte skal ditt hjerte pirre og forvirre Alle dikt ei bedre enn gikt selv HiV bedre enn et liv uten barn og garn --meg (nå)
Gjest Langt mot Nord Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Alle tarotens kort forteller en løgn, ikke før jeg brente de opp så kunne jeg forholde meg til de.
Strix Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Tråden er ryddet. Iht. KG`s regler. Strix, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå