Gå til innhold

Sannheten om mennesket


Gjest Melchizedek

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Melchizedek
Problemet er?

Embrace you true self! moahaha

Jeg sa ikke det var et problem jeg sa det var sannheten,

Og jeg har forlengst omfavnet monsteret i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mennesket er det eneste monsteret på jorden.

Snakk for deg selv.

Vil du spesifisere hva som en monstrøst med mennesket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Snakk for deg selv.

Vil du spesifisere hva som en monstrøst med mennesket?

Si meg lever du i en grotte på mars hvor du har øyene lukket og fingrene i ørene ?

Les litt historie se på nyhetene så vil du kanskje se at menensket er det eneste monsteret på jorden. Jeg sier ikke at alle mennesker er monstere men alle mennesker er i stand til å bli det.

Men jeg vet jo at det finnes naive mennesker som nekter og innse at menensker faktisk er de eneste som kan kalles monstere på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg lever du i en grotte på mars hvor du har øyene lukket og fingrene i ørene ?

Haha, du er så saklig!

Les litt historie se på nyhetene så vil du kanskje se at menensket er det eneste monsteret på jorden. Jeg sier ikke at alle mennesker er monstere men alle mennesker er i stand til å bli det.

Jeg ser at noen mennesker er i stand til å gjøre fryktelige ting mot hverandre, er det det du mener?

Hvordan definerer du mennesklig adferd? Er det bare gode handlinger som er mennesklige, og alt annet er monstrøst?

Men jeg vet jo at det finnes naive mennesker som nekter og innse at menensker faktisk er de eneste som kan kalles monstere på jorden.

Tull, det finnes mange arter i verden som har en adferdsom ikke er spesielt sympatisk sett med "mennesklige" øyne. De dreper eget og andres avkom, sloss om hunner og territorier, utstøter individer fra flokken og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Haha, du er så saklig!

Jeg ser at noen mennesker er i stand til å gjøre fryktelige ting mot hverandre, er det det du mener?

Hvordan definerer du mennesklig adferd? Er det bare gode handlinger som er mennesklige, og alt annet er monstrøst?

Tull, det finnes mange arter i verden som har en adferdsom ikke er spesielt sympatisk sett med "mennesklige" øyne. De dreper eget og andres avkom, sloss om hunner og territorier, utstøter individer fra flokken og så videre.

Om du vil leve i din naive verden så er det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil leve i din naive verden så er det helt greit.

Slapp du opp for argumenter? Allerede?

Så kjedelig da, vi har jo såvidt begynt diskusjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg forstår hvorfor Melchizedek fra tid til annen lager slike tråder - han er hemmelig forelsket i en gjest, men er for sjenert til å si det! :rødme:

Derfor lager han en tråd som muligens vekker litt kvasifilosofisk debatt, samtidig som det er rom for litt snikk-snakk. Deretter sitter og venter på at en gjest skal forville seg inn i tråden og sette seg ubehjelpelig fast, slik som en edderkopp venter på sitt bytte. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Jeg tror jeg forstår hvorfor Melchizedek fra tid til annen lager slike tråder - han er hemmelig forelsket i en gjest,

Jeg er forelsket i alle her inne :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest negasjon

"ulvehyl", ja vi er født som misfostre som bARE ØDELEGGER, MILJØET, ALT, men vi har ikke valgt dette selv...

Jo, jeg gjorde det, jeg stakk fra himmelen slik dere beskriver døden, og rømte, og så måtte de gudene sende en etter en (tror en var nok) berge livet mitt,... det skjedde, i alle fall kom en "brannmann" jeg visste ville komme uten at jeg hadde kontaktet eller kjente han, men han kom akkurat når jeg hadde akkutt behov.

Jeg møtte han via nettet, og han berget livet mitt. Han sa: nå, xxxxx nå.

Og vi hadde kun sex per out of space, men...

Jo, jeg fikk orgasmer, mens jeg satt på jobb...uten å tenke på menn.

Valgte jeg å få orgasme, når jeg jobbet og satt og var nysgjerrig på et prosjekt som var interessant, ---???

Ts, gjorde jeg det.??? Plutselig gikk det for meg og i hodet mitt var hans intense øyne.

Det er mulig jeg kjenner grønne menn, men det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melchizedek
Det var det jeg visste! :strix:

Skal vi gifte oss? :bryllup:

Jeg er i mot ekteskap og mener at det burde forbys. Så nei aldri i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Melchizedek
"ulvehyl", ja vi er født som misfostre som bARE ØDELEGGER, MILJØET, ALT, men vi har ikke valgt dette selv...

Jo, jeg gjorde det, jeg stakk fra himmelen slik dere beskriver døden, og rømte, og så måtte de gudene sende en etter en (tror en var nok) berge livet mitt,... det skjedde, i alle fall kom en "brannmann" jeg visste ville komme uten at jeg hadde kontaktet eller kjente han, men han kom akkurat når jeg hadde akkutt behov.

Jeg møtte han via nettet, og han berget livet mitt. Han sa: nå, xxxxx nå.

Og vi hadde kun sex per out of space, men...

Jo, jeg fikk orgasmer, mens jeg satt på jobb...uten å tenke på menn.

Valgte jeg å få orgasme, når jeg jobbet og satt og var nysgjerrig på et prosjekt som var interessant, ---???

Ts, gjorde jeg det.??? Plutselig gikk det for meg og i hodet mitt var hans intense øyne.

Det er mulig jeg kjenner grønne menn, men det tror jeg ikke.

Jeg tror du er sprøere en hva jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest negasjon

Sannheten om mennesket er at ingen vet noe.

Jeg fantaserer og jobber med barn og eventyr, men jeg holder sexlivet mitt for meg selv.

Et ordtak under Maos styre het: eller før Mao; var motsatt men det samme på en måte, som Jesus sine ord om at man skal gjøre mot andre som man ønsker at andre skal gjrøe mot en selv.

I Maos Kina, var det nesten likt, men (det var ikke Maos ord men den store p ett eller annet, jeg orker ikke finne kilder nå og kinesiske navn er såå...)

Allefall, ordene var nesten de samme, men de hadde satt ordet ikke her og der, og setningen var litt annen, men meningen var sikkert den samme og den kom ikke fra Mao, men fra religion, før...men alt kan bli tolket og bli gjenstand for tolkning.

Nå skal jeg be de andre legge seg, jeg eier, jeg har web cam, kaaN JEG AALLDRIII BLIII AAAALENNEEEEEE...

jEG er så fucked av besøk, så jeg srkii9ver hva jeg vil. Jeg klikker snart.

Jeg er i mot internet men når jeg ser hvordan ting "#kan løses", da sier jeg hei u.

Men jeg ønsker en fred på jord. for både mennesker og dyr og insekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...