Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Syklet forbi vinduet til Eden brud i morres og det sto at de hadde halv pris på alle 2008 kjoler Det kan jo være verdt å ta en titt. De har også mange fine selskapskjoler syns jeg, men vet ikke om de også er på salg.
Gjest Høstbrud 2010 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Og i tillegg skal Christiane brudesalong ha salg på Oslo Plaza den 12. september, her får du gratis sko på kjoler som er til halv pris og i tillegg kan man vinne 10 dagers spa opphold i Thailand... det stedet så skikkelig flott ut som bryllupsreise, med egen privat villa. www.christiane.no Kristin
-Englefjes- Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Syklet forbi vinduet til Eden brud i morres og det sto at de hadde halv pris på alle 2008 kjoler Det kan jo være verdt å ta en titt. De har også mange fine selskapskjoler syns jeg, men vet ikke om de også er på salg. Det er bare prøvekjolene (altså de som henger i butikken) som er til halv pris. Skal man bestille en kjole i samme modell som de som er til halv pris, mener jeg man får omtrent 10 % avslag. (Det gjorde jeg da jeg kjøpte brudekjole der.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå