Reveal Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Da er høstens tur bestemt. Det blir Wien i månedskiftet oktober/november (fre-man). Alltid spennende å høre tips fra andre; hotell, severdigheter, restauranter o.li Vi er reisevante, interessert i kunst, klassisk musikk/opera, historie, god mat og ikke minst god vin. Shopping er vi ikke nevneverdig interesserte i. Vi har allerede bestemt oss for å få med oss en opera, men har ikke bestemt hvilken enda. Vurderer også en vinsmakeropplevelse. Noen som har gode tips fra Wien å dele?
Gjest MissBella Skrevet 26. august 2009 #2 Skrevet 26. august 2009 Se her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=427983&hl= Når jeg var der sist, så tok jeg turen innom Hofburg, gikk rundt på Prater, kjørte en runde med trikken (det finnes en trikk som kjører forbi mange av severdighetene - tar ca 30min), shopping på Mariahilfer strasse ++
LilleBille Skrevet 26. august 2009 #3 Skrevet 26. august 2009 Schônbrunn-palasset var fantastisk, Prater er vel et must, og mange har hatt stor glede av å besøke den spanske rideskolen.. Og ikke minst vin/bierstube Zvölf Apostol-Keller (i Sonnenfelsgasse) var hvertfall absolutt verd et besøk (det ble sagt det var nede i de gamle katakombene - uten at jeg skal gå god for det .. men du verden for en stemning).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå