Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Hei, det er nå 8 uker siden operasjonen - hvor lenge bør plasteret sitte? Hører forskjellig, fra 6 uker til mer....og bruker det gjerne så lenge som mulig hvis det er hensiktsmessig (men tar det selvsagt gladelig av snart... ) Camille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 9. august 2003 #2 Del Skrevet 9. august 2003 Legen sa åtte uker til meg, men om det falt av før så trengte jeg ikke sette på nytt. Dette gjalt fire uker og mer etter oprasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 11. august 2003 #3 Del Skrevet 11. august 2003 Har du ikke skiftet tapen i det heletatt? Jeg tok av min etter tre uker tror jeg ..for da var den så ekkel .... Jeg brukte plasterfjærner på utsiden og da gikk den lett av - og så fikk jeg vasket under også ... har skiftet tapen sånn ca en gang i uken eller hver andre uke etter dette - og sett hvordan det gror og at d ser bra ut. Nå er det nesten ikke mulig å se arrene lenger ... Jeg har fått høre at man bør ha tap i tre måneder for å beskytte arrene ....at man da strekker huden mindre så de blir penere. Så jeg kommer nok til å gjøre det ja ... Nå har jeg begynt å bruke bøyleBH - og det er kjekt å slippe sportsBHen ..men jeg sover med den da for å hindre at de detter ned *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 12. august 2003 #4 Del Skrevet 12. august 2003 Har dere minsket eller forstørret puppene? Jeg har lyst på reduksjon av puppene. Hvis det er det dere har gjort, måtte dere betale selv? Hvor mye? hva må til for å få dekket operasjon( størrelse, plager)? Hvor har dere gjort det? privat/offentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 12. august 2003 #5 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg har forstørret - og betalt med lån............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå