Gå til innhold

Kosebukse som ser litt ok ut

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Fødsel unnagjort for en stund siden, og kroppen tynnere enn noen sinne. Ser ut som en sekk i de kosebuksene jeg har, og trenger noen nye.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bukser a la dette til en rimelig penge + ulike farger?

Visit My Website

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhu... Er det ingen som vet hvor (på nettet) man kan kjøpe slike bukser i velour?

Sorry at jeg maser og formulerer meg litt kort, men det er litt vanskelig når lille baby henger rundt her og jeg må se til han hele tiden...

Altså, det jeg lenket til over var noen velourbukser fra NIKE som jeg fant på Ellos. De er kjempefine. Kanskje litt dyre... Men de finnes kun i blått. Kunne tenke meg litt bedre fargeutvalg, så kanskje jeg kunne fått meg en i sort og kanskje en lilla eller noe?

Vennlig hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var kjempefine! Men jeg må ha sånn ribbestrikk-kant nederst på beina ellers blir jeg gående og supersubbe med bukse som henger ned i bakken og blir skitten... bubu! Har ikke hofter igjen nesten... buhu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~♥ƒαѕн&#9

Juicy Couture dressene sefølgelig! de er i absolutt alle farger , å bestilles mange steder på nett. Jeg skal kjøpe meg en ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surfet litt rundt... synes de Juicy dressene er litt fjortis (dessuten trenger jeg ikke jakke, kun bukse), og de har heller ikke ribbestrikk "vrangbord" nede ved beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...