Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Del Skrevet 24. august 2009 Hei! Fødsel unnagjort for en stund siden, og kroppen tynnere enn noen sinne. Ser ut som en sekk i de kosebuksene jeg har, og trenger noen nye. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt bukser a la dette til en rimelig penge + ulike farger? Visit My Website Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. august 2009 #2 Del Skrevet 24. august 2009 Buhu... Er det ingen som vet hvor (på nettet) man kan kjøpe slike bukser i velour? Sorry at jeg maser og formulerer meg litt kort, men det er litt vanskelig når lille baby henger rundt her og jeg må se til han hele tiden... Altså, det jeg lenket til over var noen velourbukser fra NIKE som jeg fant på Ellos. De er kjempefine. Kanskje litt dyre... Men de finnes kun i blått. Kunne tenke meg litt bedre fargeutvalg, så kanskje jeg kunne fått meg en i sort og kanskje en lilla eller noe? Vennlig hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 24. august 2009 #3 Del Skrevet 24. august 2009 Nå skal det sies at jeg hvirkelig ikke liker stilen til illusjon, men noen av disse buksene var jo greie og nøytrale da oversikt over joggebukser hos illusjon.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2009 #4 Del Skrevet 24. august 2009 Hva med en slik her en? Det er velour, og de har den i lilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 24. august 2009 #5 Del Skrevet 24. august 2009 Hva med en slik her en? Det er velour, og de har den i lilla Ah! den var mye bedre enn de jeg kom med! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. august 2009 #6 Del Skrevet 24. august 2009 Ja de var kjempefine! Men jeg må ha sånn ribbestrikk-kant nederst på beina ellers blir jeg gående og supersubbe med bukse som henger ned i bakken og blir skitten... bubu! Har ikke hofter igjen nesten... buhu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 24. august 2009 #7 Del Skrevet 24. august 2009 Juicy Couture dressene sefølgelig! de er i absolutt alle farger , å bestilles mange steder på nett. Jeg skal kjøpe meg en ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 25. august 2009 #8 Del Skrevet 25. august 2009 Fashionbabe! Har du noen lenker til noen nettsider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 25. august 2009 #9 Del Skrevet 25. august 2009 Surfet litt rundt... synes de Juicy dressene er litt fjortis (dessuten trenger jeg ikke jakke, kun bukse), og de har heller ikke ribbestrikk "vrangbord" nede ved beina... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 25. august 2009 #10 Del Skrevet 25. august 2009 Har du prøvd hm? de har jo mer i butikkene enn på nettsidene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå