Camba Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei! Vi gifter oss på Hvaler juni neste år, og lurer på om det er noen her som har gode tips om salonger i Fredrikstad jeg kan fikse hår + sminke på den store dagen?! Og det samme med fotograf - jeg vet det er en rekke fotografer som alle virker bra, men er det noen som kan anbefale en spesiell?
Gjest utlogget Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei! Vi gifter oss på Hvaler juni neste år, og lurer på om det er noen her som har gode tips om salonger i Fredrikstad jeg kan fikse hår + sminke på den store dagen?! Og det samme med fotograf - jeg vet det er en rekke fotografer som alle virker bra, men er det noen som kan anbefale en spesiell? Jeg har nettopp gifta meg og brukte Cathrine på Selbak frisørsenter!! Veldig flink til både sminking og hår. Salongen stenges for bare deg og din forlover dersom dere ønsker det, så får dere muserende vin og snitter Veldig flott start på dagen syntes jeg iallfall!! Men litt langt unna Hvaler kanskje.... Fotograf: Ina Kristin Tvete på Gressvik er veldig flink (men kjent for å være litt treg etterpå). Vi brukte Tommy Ødegaard. Han er flink! Men vi har ikke sett resultatet enda... Uansett: bestill både fotograf og frisør tidlig! Cathrine har bestillinger helt ut i 2011! Jeg bestilte 8 mnd før og var heldig! Jeg ønsket Ina Kristin og forhørte meg 8 mnd før, men hun var opptatt... Så bestem deg så fort du vet datoen! Lykke til! Blir nok bra uansett!
Solstrålejenta Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg giftet meg for halvannen uke siden og brukte Therese hos Studio Freestyler til å ordne håret. Hun var veldig flink og jeg ble superfornøyd med resultatet. Var også positivt overrasket over at hun satte opp håret akkurat slik det skulle være på prøvetimen -det var veldig betryggende! Eneste minuset der er at salongen er på kjøpesenter og at det da ikke er spesielt privat... Ellers ble jeg sminket av en venninne, men vet at Therese også ordner brudesminke. Til fotografering hadde vi Ina Kristin Tvete. Hun er helt fantastisk å jobbe med -utrolig blid og positiv! Og vi kom oss gjennom utefotografering selv om det pøset ned ute. Har ennå ikke sett de ferdige bildene, men har sett mange andre utrollig flotte brudebilder hun har tatt tidligere... Vi booket henne ihvertfall et år i forveien, om ikke enda før det.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Tusen takk for svar, begge to - skjønner at jeg må henge i nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå