Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Har gått ut med en mann i noen uker og alt har vært bra. Men plutselig så hører jeg ikke så mye fra han. Vet han har mye å gjøre på jobb, men jeg tenker jo at hvis han er interessert bør han ta seg tid til en telefonsamtale med meg. Eller?
Queen B Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 (endret) Er han tilstrekkelig interesert, tar han kontakt med det første. Hører du ikke på noe på ukevis, så er han ikke interesert nok. Så enkelt er det! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: ingen -absolutt ingen- har det så travelt på jobben og/eller på fritiden, at de ikke kan ta seg tid til å sende en melding eller ringe deg. De som er genuint intereserte, lar intet stå i veien for å ta kontakt! Endret 24. august 2009 av Queen B
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Ikke enig med siste! Du kan ikke vite om det er noe spesielt som står i veien for at han ikke tar kontakt. Folk er forskjellige. Så jeg synes du skal fokusere helt på andre ting i en periode. Dyrk dine hobbyer, trening og venninneforhold. Plutselig en dag hører du kanskje fra han igjen. Og hvis du ikke hører fra han på lenge, skjønner du nok at det er slutt. Men da finnes det jo alltid andre menn der ute.
Teriyaki Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Kan vel virke sånn ja. Med mindre du har vært helt stille og venter på lyd fra han, og han omvendt. Send han bare ei melding hvor du spør om alt er i orden, eller noe sånt, så får du kanskje vite om han er interessert eller ikke. Kan jo eventuelt skrive at det er greit om han har mistet interessen, men du hadde satt pris på å vite det. Men pass på at meldingen ikke virker bitter, da.
Miss moneypenny Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 he is not that into you.... Det var min tanke og. Desverre.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 he is not that into you.... Drit nå i å psyke ut folk. Litt av noen medsøstre. Mitt råd er at trådstarter engasjerer seg mest mulig i sine egne aktiviteter så hun ikke trenger å skjenke denne mannen en tanke på en stund. Du er for mye verd til å sitte og gruble over hvorvidt en fyr er interessert eller ikke.
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Jeg ville sendt han en melding, men ikke hvor jeg spør hvorfor han ikke har tatt kontakt. Spør heller om han vil være med og spise is og bade. Eller noe. Slike meldinger er mye kjekkere å svare på enn "anklagelser". Og får du ikke svar da heller, så er han nok ikke interessert. Men da kan han jo bare ha det så godt. Ikke får han is heller...
Gjest i Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Jeg tror også at interessen har dabbet av fra hans side. Kanskje er han fortsatt litt interessert, men ikke nok til å prioritere kontakt med deg. Han kan ha det travelt med jobb eller andre ting, men synes det er et dårlig tegn hvis han da bare blir taus framfor å fortelle deg at han er opptatt og ikke har tid til å ha kontakt akkurat nå. Da virker det ikke som han bryr seg om du f.eks møter en annen gutt istedet, dvs "he's not that into you". Kanskje hører du plutselig fra han igjen engang, kanskje han bare har trukket seg tilbake fordi han er usikker og trenger å tenke litt. Men sånt er jo vanskelig å forholde seg til. Du kan jo godt kontakte han og høre hvordan ståa er, og håpe på at du får et ærlig svar. Det er vel bedre enn å gå rundt å lure.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå