Gjest Gammel dame Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei Noen her som bruker eller har prøvd J.I sin flytende foundation? Leste om den på http://www.janeiredale.no/foundation.htm. Det ser veldig bra ut, men de skriver jo selvsagt bare positivt Jeg er voksen, med voksen hud. Noen få rynker, litt linjer, store porer, og litt diverse hudfarger (litt pigmentflekker, rødhet i huden osv) Noen positive eller negative innspill?
SubRosa Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei Noen her som bruker eller har prøvd J.I sin flytende foundation? Leste om den på http://www.janeiredale.no/foundation.htm. Det ser veldig bra ut, men de skriver jo selvsagt bare positivt Jeg er voksen, med voksen hud. Noen få rynker, litt linjer, store porer, og litt diverse hudfarger (litt pigmentflekker, rødhet i huden osv) Noen positive eller negative innspill? Denne er absolutt favoritten min! Er 30 år, og har en fet hudtype som har begynt å få ganske store porer. Denne foundation'en virker litt utglattende og oppstrammende, så syns ikke porene vises like godt med denne på Den har en gele-aktig konsistens så den passer bra på fet/blandingshud, men mulig den ikke passer dersom du har en tørrere hudtype. Eneste ulempen er at den er DYR!
FruFryd Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Leste om den, og kunne tenkt meg å prøvd den. Var jo veldig positivt det som sto om den på nettsiden Men jeg har tørr hud, så da er den kanskje ikke så bra for meg? Var ikke mange steder de hadde den heller
SubRosa Skrevet 28. august 2009 #4 Skrevet 28. august 2009 Leste om den, og kunne tenkt meg å prøvd den. Var jo veldig positivt det som sto om den på nettsiden Men jeg har tørr hud, så da er den kanskje ikke så bra for meg? Var ikke mange steder de hadde den heller Den er som sagt gele-aktig i konsistensen, og er ihvertfall bra for meg med fet hud. Men tipper at hvis du bruker en god dagkrem under og dekker hudens behov for fuktighet med den, kan du sikkert bruke den oppå. Syns den er kjempefin for store porer, samt noe "oppstrammende". Litt vanskelig med fargene hvis du ikke har fått testet de noen plass fra før, men den selges ihvertfall på ebay:) Fargen warm sienna er kjempefin hvis du vil nøytralisere en rødlig hudfarge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå