Gå til innhold

Sukker

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i 30-årene med profil på Sukker, som har tatt kontakt og skrevet til noen av mennene i 30-årene der. Ingen av disse har svart meg. I det virkelige liv opplever jeg ikke å bli avvist like ofte. Jeg har fått høre at jeg har et bra utseende og en sympatisk personlighet. Men når jeg ikke får svar fra disse guttene fra nettet, lurer jeg litt på hva som er galt med meg. Den første tanken er vel at jeg ikke er attraktiv nok, ettersom jo utseendet har en del å si ved førsteinntrykket. Så jeg lurer kanskje på om menn setter høyere krav til utseendet på nettet? :)

(Teksten i profilen min er vel ganske grei, har varierte interesser og ingen spesielle særheter...)

Vel, jeg lurer vel egentlig på om andre jenter også synes det er vanskelig å få kontakt på nett?

Det er selvsagt noen menn som skriver til meg først. Men hittil ingen av dem vært av interesse. Er det ikke mulig å få noen klaff på nettet!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

begynn å spille world of warcraft !

er en drøss av kvinneguiden brukere som har møtt sin kjære der :D

inkl meg :rødme:

så ja.. det er nok mulig å få klaff... kanskje sukker er feil sted å lete ..

lykke til! :tommelopp:

Endret av NoAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ???????

Hva er det?

Hvor er det?

Hva gjør man?

Hvem og hvor mange er der?

Hva koster det?

Ser man fysisk sett de andre?

Hvordan melder man seg på?

Hvor/hva/hvem/hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en drøss av kvinneguiden brukere som har møtt sin kjære der :D

inkl meg :rødme:

så ja.. det er nok mulig å få klaff... kanskje sukker er feil sted å lete ..

lykke til! :tommelopp:

Så heldige dere er som har den muligheten! Jeg har dessverre ikke interesse i retningen World of warcraft... Men tror jeg skal satse mest på å møte noen ute i det virkelige liv. For hvis jeg fortsetter å prøve meg på nettet mister jeg vel helt selvtilliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Jeg er en jente i 30-årene med profil på Sukker, som har tatt kontakt og skrevet til noen av mennene i 30-årene der. Ingen av disse har svart meg. I det virkelige liv opplever jeg ikke å bli avvist like ofte. Jeg har fått høre at jeg har et bra utseende og en sympatisk personlighet. Men når jeg ikke får svar fra disse guttene fra nettet, lurer jeg litt på hva som er galt med meg. Den første tanken er vel at jeg ikke er attraktiv nok, ettersom jo utseendet har en del å si ved førsteinntrykket. Så jeg lurer kanskje på om menn setter høyere krav til utseendet på nettet? :)

(Teksten i profilen min er vel ganske grei, har varierte interesser og ingen spesielle særheter...)

Vel, jeg lurer vel egentlig på om andre jenter også synes det er vanskelig å få kontakt på nett?

Det er selvsagt noen menn som skriver til meg først. Men hittil ingen av dem vært av interesse. Er det ikke mulig å få noen klaff på nettet!?!

Hei, jeg har også profil på sukker. Har fått kontakt med noen få mannfolk der, men jeg syns ikke akkurat at det er sånn som jeg på forhånd hadde hørt; "en jente med profil p et nettsjekkested får jo hundre mailer hver dag".

Ehh, ikke akkurat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også profil på sukker, ser bra ut og får heller ikke svar fra alle jeg har skrevet til.. og ikke får jeg 100 henvendelser om dagen heller. Men tar ikke det personelig på utseende - for lillesøsteren til en venninne er utrolig vakker og hun får færre henvendelser enn meg... så menn på nettet kan umulig gå etter de peneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har også profil på sukker, ser bra ut og får heller ikke svar fra alle jeg har skrevet til.. og ikke får jeg 100 henvendelser om dagen heller. Men tar ikke det personelig på utseende - for lillesøsteren til en venninne er utrolig vakker og hun får færre henvendelser enn meg... så menn på nettet kan umulig gå etter de peneste ;)

He he. Kan det være at de får prestasjonsangst? Synd det skal være vanskelig. Jeg vil gjerne selv velge de mennene jeg skal ha kontakt med fra nettet, og ikke være prisgitt de som tar kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det?

Hvor er det?

Hva gjør man?

Hvem og hvor mange er der?

Hva koster det?

Ser man fysisk sett de andre?

Hvordan melder man seg på?

Hvor/hva/hvem/hvordan?

oi oi ... skal vi se...

hva er det.. det er et spill hvor du skal gjøre oppdrag slik at din figur blir høyere level og flinkere , du skal velge 2 yrker og jobbe deg oppover .

det er ca 11 millioner spillere i hele verden ;)

koster 100 kr i mnd

du ser andres spille figur, og kan snakke med alle de andre på din server..

du melder deg på ved å laste ned et prøve spill eller hele spillet på www.wow-europe.com eller kjøper spillet i en spill butikk.

en av grunnene til at sukker kanskje ikke gir så mange henvendelser er kanskje at ikke så mange gidder å betale for å bruke det? hva med andre plasser?

jeg har ikke vært på så mange jeg.. men har en nettby profil. for å holde et øye med datteren min på 12 år. der ble jeg bomba med brev helt til jeg satt status som forlovet..

går jo ann å prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det finnes bedre nett-datings sider enn sukker??? Har vært på der en stund fordi det er gratis - men synes ikke akkurat det er noe særlig fristende... satt et hjerte på en fyr i går, men ingen respons tilbake - og er vel egentlig kun han som tiltaler meg utseende messig.... og han så ikke ut som noen modell - det var mer blikket og stilen - kyssbar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det finnes bedre nett-datings sider enn sukker??? Har vært på der en stund fordi det er gratis - men synes ikke akkurat det er noe særlig fristende... satt et hjerte på en fyr i går, men ingen respons tilbake - og er vel egentlig kun han som tiltaler meg utseende messig.... og han så ikke ut som noen modell - det var mer blikket og stilen - kyssbar ;)

Vel, det er i hvert fall ikke noe bedre utvalg de andre stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå spiller vi ikke mer enn kanskje 1 time i uka ;) vi har jo hverandre.. jepp, skikkelig klissent hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje endre profilen din? Få hjelp av en god venn, gjerne en av motsatt kjønn som vet hva menn tiltrekkes av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var så vidt innom Sukker her for en stund siden. Jeg vet ikke, men jeg fikk inntrykk av at Sukker er litt.. jah... annerledes enn en del andre nettdatingsteder? Vet ikke helt hva jeg skal sette fingeren på, men i hvertfall så fant jeg meg aldri til rette der, og deaktiverte profilen min. Noe av grunnen var nok at jeg oppfattet det sånn at alt som foregikk der var konsentrert rundt østlandsområdet. Men ellers..? Næsj, jeg fikk bare aldri helt grepet på det stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en profil på sukker men er ikke ofte jeg er der inne. Synes match.com er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmmm...Ingen som syns det er litt "skummelt" å regge seg på sukker eller match da? :popcorn:

Nei, hva skulle være skummelt med det?

Du skriver jo ikke akkurat hva du heter og hvor du bor...?

Og man kan godt la være å legge ut bilde av seg. Det er ganske mange herfra som ikke har bilde i profilene sine, sikkert fordi det er nokså små forhold her og lett å vite hvem folk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hmmm...Ingen som syns det er litt "skummelt" å regge seg på sukker eller match da? :popcorn:

Hvorfor skal det være skummelt? Redd for å bli kjent igjen og at folk skal le av deg? Nei, har ikke folk bedre ting å undeholde seg med får de bare le :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være skummelt? Redd for å bli kjent igjen og at folk skal le av deg? Nei, har ikke folk bedre ting å undeholde seg med får de bare le :ler:

Ikke sånne ting jeg tenkte på, heller ikke de tingene Snipa nevnte.

:opplyser: Jeg syns det er litt skummelt/kan være skummelt, rett og slett fordi det er en lite tiltaltende tanke om jeg - med mitt beste bilde og min beste profiltekst og mine beste meldinger, ikke får noen bra respons. Uten tvil veldig skummelt om man skriver til 7 stykk og får null svar, eventuelt får null brev av noen som helst på f.eks. 3 mnd. som betalende medlem på sukker.

Det blir i alle fall vanskelig å ikke få en STOR RIPE i selvtillitten. :fnise:

(Jeg er litt pysete gett :sukk: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...