Gå til innhold

Godt tegn at han ringte, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en kar (kaller han T) i forbindelse med en jobb jeg hadde for cirka en måned siden. Vi snakket litt og ble "overfladisk kjent"... Ble etterhvert med han til et utested og det ble litt klining. Avtalte å møtes neste dag, men det passet ikke helt for noen av oss.

Senere har vi snakket litt når vi har treftes, og vi hadde et avtalt treff på et utested igjen, denne gangen hadde han med seg en venn, og jeg var der med venner. Så vi var litt alene sammen og bare snakket, jeg var med mine og han med sine, og vi møttes litt alle sammen.

Deretter har det bare blitt litt småprat igjen. Her om dagen ba han meg med til et utested igjen, sammen med noen venner av han. Bare vennskapelig i starten, og hele tiden egentlig, men vi holdt blikkontakt lenger enn vanlig et par ganger.

Ene kompisen hans var veldig hyggelig å prate med, så mens T minglet og pratet med andre, holdt jeg og kompisen hverandre med selskap. Etterhvert ble kompisen litt flørtete...

Jeg føler meg som en fjortis, jeg er nokså betatt av T, uten å egentlig kjenne han. Har ikke øyne for andre enn han, på en måte.

Siden kompisen nærmet seg som han gjorde, trodde jeg ikke det var noe vits i å tenke mer på T, for hvis T hadde likt meg, så hadde ikke kompisen vært flørtete. Tror jeg... Kanskje han er naturlig flørtete, uten å mene det. Kanskje vi har ulikt syn på hva som er flørt og ikke?

-Nå har vi ikke lenger noen forbindelse sammen via jobb, så det kan hende det går lenger tid mellom hver gang vi sees nå. Selv om jeg ikke traff han hver dag før heller... Litt pga. at det ikke var så skummelt siden jeg ikke "må" se han pga. jobb...

-Og litt pga. at jeg ville vise at jeg liker T, så kompisen kan backe unna hvis han var ute etter noe...

-Litt pga. at hvis jeg ikke misforsto helt (noe det en litt stor mulighet for at jeg gjorde), så er det mulig at han liker ei anna jente og jeg ville vise at her er jeg og! Sånn i tilfelle han liker meg, men er litt usikker eller noe...

-Og fordi jeg har tatt litt initiativ et par ganger, uten positiv respons. Han hadde gode grunner da, virka ikke som det var fordi han ikke liker meg. Ville gjøre det klart en gang for alle hvor jeg står. Jeg liker han! Det må han vite...

-Og såklart, mest fordi jeg synes han er helt forbanna nydelig...:

Sendte jeg han en sms der jeg skrev at jeg liker han jævlig godt. Fjortis! Herregud.

Jeg fikk ikke noe svar, og sovna raskt etter jeg sendte den. Da jeg våkna var det to ubesvarte anrop fra et annet nummer, som hadde ringt rett etter smsen var sendt. Litt senere ringte det fra nummeret igjen. Det var T som sa han ikke hadde penger på mobilen sin, og at han ringte fra brorens mobil. Vi småpratet litt, men ingen nevnte noe om smsen min. Cirka en halvtime senere møtte jeg han ved en tilfeldighet, og vi småpratet litt igjen. Ett par lange blikk og mye smil denne gangen også.

Jeg hadde litt hastverk, og han sa jeg måtte stikke innom der han var etterpå for å fortelle hvordan det gikk med det jeg hadde hastverk for. Jeg gikk forbi der han var etter en stund, men da var han opptatt med noe, så jeg ville ikke forstyrre. Og siden har jeg ikke sett han.

At han ringte etter smsen er et godt tegn, ikke sant? Selv jeg som er litt pessimist, tror det... Men han hadde egentlig ikke noe spesielt å si. Virka litt som at han ville møtes på kvelden. Men jeg fortalte litt om en liten greie jeg måtte være med på utpå kvelden, som han kanskje antok varte hele kvelden... Og det skjønte jeg ikke før senere at han sikkert antok. Jeg er så treig! Skulle spurt han hva han hadde gjort hvis han hadde penger på mobilen da jeg sendte sms, spurt hva han synes om det jeg skrev, er det gjensidig, ble han skremt.. Hva føler han? Men jeg tiet...

Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Siden har jeg ikke sett han" Som om det var evigheter siden sist. Men jeg så han i går. Eller... Nå er det jo natt. Jeg så han tidlig på ettermiddagen lørdag 22. Så det er jo kort tid siden.

Hva gjør jeg nå? Vil treffe han igjen... Men litt annen setting enn utested kanskje...

Skrevet

send han en sms og spør om han vil finne på noe sammen med deg.. bare dere 2.. ? han kan vel fylle på kortet snart eller sende sms fra nett.. eller låne tlf igjen? eller be han legge deg til på msn så snakke der?eller facebook?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...