Gjest på tur! Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Beklager hvis jeg spør forferdelig dumt. Bare sånn i farta; må man ha noe vaksine om man skal på ferie til USA? Har bare vært på danskebåten sjæl, liksom..
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Tok ingen vaksiner da vi var i USA for 5 år siden. Men i disse dager med svineinfluensa som jeg mener er ganske utbredt i USA kan du jo vurdere om du vil da vaksinen dersom du er i en risikogruppe.
Antagonist Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Nei, du trenger ingen vaksiner til USA. Apropos svineinfluensa, så er de mye mindre hysterisk overfor den der borte enn de er her i Norge.
ejoty Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Apropos svineinfluensa, så er de mye mindre hysterisk overfor den der borte enn de er her i Norge. Jepp. Ble ikke nevnt med et ord i media som jeg fikk med meg når jeg var der nå nettopp.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 Hepatitt, polio og tuberkelose er alltid greit å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå