Gå til innhold

Draperi til tak og vegger

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For å være helt ærlig så syns jeg at lokalet vi har leid er dønn kjedelig med trevegger og gymsalpreg..

Har veldig lyst til å freshe opp med litt draperi på veggene og i tak..

Pent stoff hengende fra taket og nedover veggene.

Pent stoff koster jo skjorte og lurte på om det var noen som hadde ideer til hva en kan bruke untatt tyll og organza?

Finnes det noen utleie firma som leier ut slik? Vet i USA er dette big business da veldig mange bruker slik..

post-23659-1251061662_thumb.jpg

Endret av Christal
Skrevet

vi skal også ha slike lysslynger og hvitt stoff i vårt lokale. jeg aner ikke om noen leier ut slik men jeg tenkte å kjøpe billig metervare på ikea og lys på clas olson el lignende...blir uansett bedre enn det som i dag er:)

Skrevet

Tenkte også å kjøpe metervare, men fant raskt ut at for å pynte opp lokalet vårt som er diger pga mange gjester vil det koste en formue :sjenert: leter etter litt rimeligere løsninger..

Skrevet

Vi hadde vinterbryllup, og dro inn mange tørre bjørketrær som vi fant i skogen ved der vi bor. Spraymalte dem hvite, og hengte en drøss lysslynger i dem, som jeg kjøpte rimelig på ebay. Det ble enklere enn å drapere hele den store salen og ribbeveggene.

Skrevet

Jeg vet at Myhre & Sønn leier ut et innertelt i tøy/silke etc som man henger i taket.. slik ser det ut

Skrevet
Vi hadde vinterbryllup, og dro inn mange tørre bjørketrær som vi fant i skogen ved der vi bor. Spraymalte dem hvite, og hengte en drøss lysslynger i dem, som jeg kjøpte rimelig på ebay. Det ble enklere enn å drapere hele den store salen og ribbeveggene.

Det hørtes tøft ut, men hugget dere ned trær for å bruke dem EN dag?

Skrevet
Det hørtes tøft ut, men hugget dere ned trær for å bruke dem EN dag?

Det stod at de dro inn TØRRE bjørketrær, da.. -Tenkte de kanskje var døde fra før?=

Skrevet
Jeg vet at Myhre & Sønn leier ut et innertelt i tøy/silke etc som man henger i taket.. slik ser det ut

Takk for tipset, skal sjekke de ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...