Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å reise til Bangkok i slutten av november, men er litt usikker. Er det noen som har vært der som kan komme med noen erfaringer, tips og råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vurderer å reise til Bangkok i slutten av november, men er litt usikker. Er det noen som har vært der som kan komme med noen erfaringer, tips og råd? :)

Hei

Jeg har vært der en del ganger etterhvert og synes det er en veldig spennende by. Jeg har blant annet laget dette reisebrevet med noen bilder http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm . Bangkok kan virke skremmende til å begynne med...masse trafikk, en del folk som prøver å lure deg, masse støy og forurensning etc...men det er også en by full av kontraster og en kan finne rolige steder selv midt i bykjernen. Her kan du se på templer, shoppe på gigantiske kjøpesentre, spise god mat, bo på fine hoteller til en ganske billig penge osv.

Skrevet

*Misunnelig*

Spa! Jeg har vært på Dahra Spa, og var godt fornøyd med det. Mulig du finner billigere spa også.

Og gled deg til masse god mat...

Jeg har bare såvidt vært der så kan egentlig ikke komme med så mange andre tips.

Skrevet

Hvorfor er du usikker? Bangkok er en fantastisk by med fantastiske mennesker, og burde oppleves av alle en eller annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...