Gå til innhold

Jeg tenner på stygge menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja... menn som i mine øyne er stygge og ekle..gjerne gamle og siklende i tillegg. Har aldri hatt sex med en slik mann, men jeg tenner noe voldsomt når jeg fantaserer om dette. At en slik mann tar meg hardt og bruker meg på en pervers måte.. Hehe... Noen andre som har slike merkelige fantasier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Har også fantasert om å blit brukt litt av en litt eldre kvinne, god har jeg vel ikke tenkt at hun skal være spesielt stygg :P

Men aller har jo sine fantasier, og det ene er hverken merkeligere eller noe mer sykt enn det andre. Men det er kanskje det å bli dominert du tenner på, og at en styggere mann har mer aspekter av dominans over seg enn en penere mann?

Gjest Gjest_tessa_*
Skrevet

Jeg har samme fantasi!

Jeg liker også å bli dominert og har litt voldtektsfantasier samt fantasier om å prostituere meg, føler det er litt i samme gate.

Nærmeste jeg har kommet til å leve ut fantasien er å gå på en skitten sexchat og ha camsex med en eller annen kvapsete 50åring. Det ga ikke så forferdelig mye mersmak egentlig, men camsex er ikke helt min greie heller. Men om det er din så sitter det masse stygge ekle menn med pikken i hånda og datamaskinen foran seg i dette sekund og venter på deg

Skrevet

Tror nok ikke det er noe jeg ville gjort i virkeligheten... tviler på at jeg ville hatt noe glede av det... Så er nok bare en fantasi. :ler:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Absolutt her også. Kan kjøre bussen og bare se på de jeg ikke har lyst på, for å fantasere om de når jeg kommer hjem. Ikke noe jeg vil gjøre in real life men sinnsykt sexy fantasi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...