Gå til innhold

Høyskole

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg grubler mye om dagen og begynner å få mer og mer lyst til å gå på høyskole..

Noen som vet hvor jeg kan få tak i den store søkerhåndboka eller hva den nå heter?

Og ellers all nyttig informasjon om studier vil jeg også ha.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adina Madeleine

Heia! :D

Den pleier de å ha på biblioteket og på aetat, iallefall. Vet ikke om de har dem liggende nå, siden januar til april er høysesong for søking, men du kan jo se.

Prøv også å se på http://www.samordnaopptak.no/

Hvis det er et spesielt studium eller en spesiell skole du tenker på så kan du jo se på deres internett-sider.

Har du begynt å tenke på noe studium eller en spesiell retning, eller?

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hele søkerhåndboka ligger på Samordna opptaks nettsider. Hvis du har lyst til å begynne allerede i høst kan du sjekke restetorget - kanskje du finner noe spennende der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for tips :D

Får ta meg en tur innom Aetat eller lignende, så jeg får tak i den. jeg fikk den jo når jeg var ferdig på videregående, men lurhuet Angeleyes har jo selvfølgelig kastet den!!

Har du begynt å tenke på noe studium eller en spesiell retning, eller?

Nei igrunn ikke. Det er mye jeg vil, men jeg vil nå bruke dette året på å virkelig tenke gjennom alt før jeg søker. Jeg har gjort nok tabber når det gjelder skolegang, og vil være sikker på at jeg gjør det riktige denne gangen.

Men jeg interesserer meg for historie, kunsthistorie, kunst, arkeologi, hjelpe mennesker, data, osv osv osv.

Gleder meg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...