Gjest PatheticGirl43 Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Ja, hva gjør du? Hva er dine interesser, hobbyer, hva gjør du som tidsfordriv? Jeg har ikke noen faste aktiviteter selv, annet enn jobb - alt annet er veldig sporadisk, opp og ned, og noen har ekstremt mange faste ting de gjør fra dag til dag. Ingen av delene er mer riktig enn det andre, men det er spennende å høre hva dere gjør
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg gjør heller ikke noe fast. Har en tenåring som trenger masse ekstra oppfølging i forhold til andre tenåringer. Og i tillegg et par stebarn innimellom. Så jeg føler ikke at jeg har for lite å gjøre. Men jeg SKAL sette av tid til trening minst en gang i uka framover, helst to eller tre ganger pr uke. Kanskje jeg da etter hvert får mer overskudd til å finne på mer.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Hobby? Tidsfordriv? Fritid? Totalt ukjente ord for meg... Jeg tror jeg har hørt dem en eller annen gang i min grønne ungdom, men det er lenge siden... så lenge siden at jeg har glemt hva de betyr... Nei da, jeg trener 60-90 minutter hver dag, og det er stort sett den fritiden jeg har i løpet av dagene...
Anglofil Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Tja, ved siden av studier, og nå jobb, blir det internett, scrapping, diktskriving og lesing, men har tenkt til å melde meg inn i et kor, samt bli politisk aktiv igjen. Mvh Yvonne
Gjest Illiya Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Jeg har hund, og er aktiv med den. Det innebærer turer hver dag, trening sammen med folk fra hundeklubben, sosiale ting med andre som har hund, kurs i bl.a spor og lydighet. Jepp, tar mye tid, men er veldig engasjerende også. Og man treffer jo så mange trivelige folk!
Gjest Melchizedek Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg sitter i et mørkt hjørne og plukker hårstrå fra hodeskallen mens jeg synger Twinkel Twinkel littel star til en hodeløs dokke som er laget av tre. Endret 24. august 2009 av Melchizedek
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Fritiden går med til kjæresten, barn, hunden min, litt trening, scrapping, være med venner. Har egentlig ingen spesielle hobbyer etter jeg ble voksen. Tida har mest gått med til barn og jobb.
Gjest PatheticGirl43 Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 På de innleggene som har kommet her virker det som det er mer vanlig å ikke ha timeplanen fullpakket (misforstå meg rett, dagene er for mange fylt opp uansett om tiden går til "gyldige" hobbyer eller ikke). Til dere som har barn, eller hund for den saks skyld, hva tror dere at dere ville gjort dersom dere bare hadde dere selv å tenke på? Eller alle sammen, hva skulle dere ønske at tiden deres var fylt med?
MissStiles Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Jobb og skole tar mye av min tid. Bortsett fra det liker jeg å lese bøker, se film, høre på musikk, drive med scrapbooking++ Gjerne finne på ting sammen med venner.
Sia444 Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Utenom studier og sykdom som tar opp det meste av tiden er jeg opptatt av venner, katten min, hekling, lage smykker, være brukerrepresentant diverse steder samt litt politikk. Og så er det en del tid på nettet da.
Teriyaki Skrevet 25. august 2009 #11 Skrevet 25. august 2009 Bortsett fra jobb så går tiden med til trening, hunder, venner, matlaging, kjæresten min og avslapping. Har nok blitt litt for mye avslapping i det siste, men det har med at jeg ikke har full jobb for tiden. Når jeg omsider har ordentlig jobb, går det vel tilbake til normalen, og det gleder meg til. Kjedelig å være så mye hjemme.
Gjest Iah Skrevet 25. august 2009 #12 Skrevet 25. august 2009 Hvis jeg ikke er på jobb eller på skolen sitter jeg stort sett alltid foran PC'en.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2009 #13 Skrevet 25. august 2009 Jeg har stort sett bare meg selv å tenke på, og står fritt til å disponere dagene som jeg vil. Mest tid bruker jeg på jobben. Jeg elsker jobben min, og jobber gjerne 10-20 timer overtid i uka. Deretter trening. Jeg er 1,5 time på sats en gang i uka, og jogger en time annenhver dag. ca to ettermiddager i uka er jeg ute og spiser eller tar noen glass vin med venner. Jeg bruker også en del tid med mannen min. Minst en kveld i uka setter vi av til å lage en god middag sammen, og dele en faske vin. Og hver helg går vi en langtur i fjellet sammen. Ca annenhver helg reiser vi på weekendtur - til venner og familie, utlandet, hyttetur... To-tre ettermiddager i måneden bruker jeg som frivillig hos dyrebeskyttelsen. Jeg leser bøker, men det går litt i bølger hvor mye jeg leser. På det meste to bøker i uka. Jeg føler jeg har god tid, og at jeg bruker dagene mine på akkurat det jeg ønsker å bruke dagene mine på.
Wonders Skrevet 25. august 2009 #14 Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg jobber mye. Ellers trener jeg m gubben, eller alene på sats salsa eller sats afro...noe i den duren. Setter meg ofte ned å får utløp for kreativiteten min. Synger litt med iPoden min, lager kort, innbydelser osv... Liker godt å sitte på kvinneguiden, youtube, eller se tv. KINO, ett par ganger i måneden. Reiser rundt i verden. Møter venner i sentrum, eller hjemme. Endret 25. august 2009 av Wonders
Gjest Caylee Skrevet 25. august 2009 #15 Skrevet 25. august 2009 Nå sitter jeg å tenker over alt og hører på musikk. Og etterpå skal jeg til en bestevenn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå