Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så veldig opptatt av hva som er "ut/inn".

Men jeg synes ugg's ser veldig behagelig ut...

men hvordan er de når det er våt snø?

og er det noe som er helt ut, eller kommer folk til å gå med det i år og? jeg vil ikke kjøpe så dyre sko om jeg blir sett rart på fordi de ikke er "inn"...

Videoannonse
Annonse
Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet (endret)
Jeg er ikke så veldig opptatt av hva som er "ut/inn".

Men jeg synes ugg's ser veldig behagelig ut...

men hvordan er de når det er våt snø?

og er det noe som er helt ut, eller kommer folk til å gå med det i år og? jeg vil ikke kjøpe så dyre sko om jeg blir sett rart på fordi de ikke er "inn"...

alså mange sier at ja uggs er helt ut , og det er såå stygt osv. men min mening er at sefølgelig uggs er ikke inn, men jeg føler at det ikke går helt av moten heller. fordi folk bruker det ikke for å se kul eller å være inn slik som da det var på moten, de bruker det fordi det er superdeilig og jeg syns i alle fall de er veldig søte. Så jeg tenker uggs bare som jeans liksom, som et helt normalt valg av bukse, akkurat som det er et helt vanlig valg av sko, uggs eller støvletter.

jeg digger uggs utrolig mye har mange par, hadde tenkt å kjøpe flere , men gjør ikke det likevel i og med at jeg er usikker på om de bruker merionull. råder deg da heller til å kjøpe noen andre sko hvis dette er sant, hvis det viser seg at det ikke er sant, skal det bli mye mer uggs på meg :hjerte: !!

edit: glemte å svare på hvordan de er i våt snø; i sånn skikkelig sludd, er de ikke beregnet til i det hele tatt, av det blir de stygge og og våte gjennom, etter flere ganger i sludd ikke minst regn er skoene herpa omtrent fordi de er ikke egnet til regn, eller alså utseende på skoene er herpa. bortsett fra det er de veldig deilig å gå med!

men man må ikke kjøpe fake for helen bøyes og tråkkes på de og de er utrolig dårlig på kvalitet..

Endret av ~♥ƒαѕнισηвαвє♥~
Skrevet

Aner ikkje om de er "in" eller ikkje. Men ser veeeldig sjeldent noen som går rundt i dem her kor eg bor. Men hvem bryr seg om en ting er in eller ikkje egentlig? Ser det kult ut og man liker det, bruker man det uten å bry seg om hva andre folk syns..

Skrevet
jeg digger uggs utrolig mye har mange par, hadde tenkt å kjøpe flere , men gjør ikke det likevel i og med at jeg er usikker på om de bruker merionull. råder deg da heller til å kjøpe noen andre sko hvis dette er sant, hvis det viser seg at det ikke er sant, skal det bli mye mer uggs på meg :hjerte: !!

Hvorfor vil du ikke at de skal bruke merinoull? Eller hva mente du, egentlig?

Skrevet

uggs kommer for fullt i sko butikkene rundt omkribg nå, så blir sikkert "in" i år også!

Skrevet

Hei! Jeg beholder definitivt mine halvkorte svarte uggs fra i fjor, jeg elsker dem! De passer til alt, og er superdeilige å gå med! Et godt alternativ til støvletter :) jeg tror at uggs har blitt en klassiker, bare du holder deg unna avskrekkende farger og vedlikedholder de så de ikke ser helt voldtatte ut. For det er stygt!

Skrevet

Moteekspertene som var på besøk i God morgen Norge i dag tidlig hadde med seg Uggs når de skulle presentere høstens mote.

Skrevet

Fordi det er dyremishandling!

Skrevet

Er ikke uggs laget med skinn utenpå da? Er ikke det dyremishandling?

Skrevet

Det hun tenker på er nok at australske merinolam utsettes for mulesing. (Deler av huden rundt bakenden skjæres vekk - uten bedøvelse.) Bilder.

Skrevet

Aha... Derfor, ja!

Da håper jeg dere har tenkt å holder dere unna så og si alt som er å få kjøpt av ullsokker og ullundertøy også....

Skrevet
Aha... Derfor, ja!

Da håper jeg dere har tenkt å holder dere unna så og si alt som er å få kjøpt av ullsokker og ullundertøy også....

Alt er ikke laget av australsk merinoull. :) I New Zealand f.eks er mulesing av merinosauer ikke lenger tillatt.

Gjest Gjest_jenni_*
Skrevet

Det er inn :):popcorn:

Elsker de skoa :)løvv

Skrevet

Takk for alle svarene!!

Da blir jeg et par UGGs rike i høst/vinter!!!

Skrevet

uff. jeg skjønte aldri den greia med uggs. like uforståelig som at de der fæle gummisandalene med hull i ble så populære.

Skrevet

Jeg kjøpte meg et par uggs i fjor. Greit.... De er kanskje ikke så fine å se på, men gud hvor behagelig det er å gå med. Var så lei av å fryse på beina.... Kommer til å ta dem frem igjen i år også.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...