Gjest Gjest_Blomsterpiken_* Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg skal altså begynne på Pergo den kommende uken, og skal i den forbindelse til legen tre ganger i løpet av 16 dager for å ta blodprøve. Jeg vil ikke at noen på jobben skal vite at jeg prøver å bli gravid, er det noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke som unnskyldning? På jobben er vi 30-40 stykker alt etter som hvor mange som er inne og ute, og jeg er den eneste sekretæren, så alle vil merke det når jeg er "mye" borte. Jeg rekker ikke til legen og tilbake i løpet av lunsjen. Forøvrig har jeg akkurat vært hos tannlegen to ganger på to uker...
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Selv om du har vært hos tannlegen to ganger i det siste, så må jo i hvert fall ett legebesøk være legitimt. Men må du si hva du skal? Holder det ikke å si at du må ut i et privat ærend?
Cookiemonster Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg hadde enkelt å greit valgt i si at jeg skal til legen for å ta noen blodprøver. ingen som trenger i vite noe mer enn det. -Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Er vel ikke verre enn å si at du må ta ta noen blodprøver på spesielle dager. Hvis noen spør mere, så kan du bare si at du ikke vil snakke om det.
tinygirl Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Enig med gjest her.. Du har all rett til å ta blodprøver i arbeidstiden, uten at noen har krav på å få vite hvorfor.. vet det sikkert er mange som blir nysgjerrige, men de bør forstå dersom du sier at du ikke har lyst til å snakke om det! Slike ting erprivate! Lykke til!
Strix Skrevet 1. september 2009 #6 Skrevet 1. september 2009 Det er tusen ting en kan ta blodprøver for så det hadde jeg ikke bekymret meg så mye for å si rett ut om noen absolutt må vite det. Men det holder vel å si at du skal til legen. Om du har uvi, sopp, en kul her eller der, må ta en blodprøve, har et stygt utslett så er det ingen på jobb som skal vite det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå