Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lei meg
Skrevet

....at han jeg har stått i med har hatt ei annen ei også samtidig.

føler meg så innmari lurt og utnyttet :grine: Er så lei meg !!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han du har stått i med. Jeg tolker det som at dere ikke er sammen med at dere er pule venner. Dermed har ikke han gjort noe galt

Skrevet
Han du har stått i med. Jeg tolker det som at dere ikke er sammen med at dere er pule venner. Dermed har ikke han gjort noe galt

du må være en mann!

Skrevet

Siden du er så lei deg, regner jeg med at du hadde håpet på at det skulle bli noe seriøst mellom dere?

I så fall skjønner jeg at du er lei deg, men du får prøve å se positivt på det. Kjedeligere om det faktisk skulle ha blitt noe seriøst mellom dere, for så at du får vite at han sjonglerer med flere jenter samtidig.

Skrevet

Denne hører hjemme i "Samliv og relasjoner", ikke her...

Skrevet

Når eg leser "han eg har stått i med" så tenker eg med ein gang han man har holdt på med men som har dame eller han man har holdt på mens man har type. Men det er sikkert ikkje sånn det er. Det er trist, virkelig. Enkelte mannfolk er noen j*vla svin (forsåvidt, enkelte damer også). Håper det går bra med deg :klemmer:

Han du har stått i med. Jeg tolker det som at dere ikke er sammen med at dere er pule venner. Dermed har ikke han gjort noe galt.

På ein måte er eg enig i at han ikkje har gjort noe galt. For er man ikkje sammen, så kan man gjøre som man vil med andre damer/menn uten noen forpliktelser ovenfor hverandre egentlig. Men likevel, det er surt å finne ut slikt da når man tror man er den einaste liksom...

Skrevet

Ja, kommer an på hva han har sagt/innbilt henne. Jeg synes også det må være greit å 'ha seg' med flere så lenge man ikke har lovet noen noe. Det gjør jeg også selv. Men jeg for min del innskrenker min egen frihet, selv om jeg ikke har lovet noen noe, når jeg merker at den andre legger mer i det enn det jeg gjør, eller når vi 'leker' kjærester på 4-5. uka. Har han derimot kommet med store ord og fakter, så er han i mine øyne en ordentlig drittsekk! :-( Kjipt er det jo uansett når man selv har håpet på mer!

Gjest Gjest_Majken_*
Skrevet

Å "stå i med" betyr for meg at enten 1)du er i et forhold og "står i med" en annen på si. Eller 2) at han er i et forhold og at han er utro med deg og at han har enda en elskerinne.

Hvis 1) så er jo han egentlig ikke bedre enn deg. Bortsett fra at han vel ikke har noen forpliktelser og egentliger fri til å gjøre hva han vil. Hvis 2) så er det vel slik at han er en person som er utro da, og da kan du nok ikke stole på ham uansett.

Eller så kan det jo være at dere bare står i med hverandre uten at noen av dere har noen faste forhold. Hverken til hverandre eller til andre. Ja om så er så er man jo egentlig fri til å gjøre hva man vil. Men så er det samtidig trist for deg hvis du her ønsket deg noe mer. Veldig trist. Hadde dere hatt en greie lenge eller? Hadde du fått inntrykk av at han var virkelig interessert i deg?

Skrevet

Poenget er vel ikke om han har gjort noe galt eller ikke, men at hun er lei seg fordi hun antageligvis håpet på at han likte henne så godt at det bare var henne.. og det er jo utrolig kjipt hvis man liker noen veldig godt.

Skrevet

Åhhhh dette er så kjiiiiiiiipt! Om dere var kjærester:

Be om å møte han, vær rolig og klar.

Si til han at du aldri mer vil se han, ikke ta opp når han ringer. Ikke hilse på han eller ha noe form for kontakt det hele tatt. Så lever du opp til dette. OG det er ikke vanskelig. Om du lurer , tenk deg hva han har bedratt deg med....Så er han plutselig ikke en del av hverdagen. Kun fortiden.

Jeg gjorde dette og det funket. Var ikke så vanskelig heller. Ikke når jeg tenker på hva jeg utsatte meg selv for...Kuttet tvert av alt når jeg fikk vite alt. Fy f så teit og ufyselig jeg følte meg. Jeg hadde vært SÅ naiv...Ikke spurt nok osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...