ellen :) Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 (endret) Hei jeg har gått på reducil i noen mnd hatt ett opphold og så begynnt igjen, før det gikk jeg på acomplia. Det fungerte i fjor sommer gikk jeg ned fra 117kg til 88, men nå er jeg oppe i 117 igen siden februar har jeg gått opp 23kg , jeg sykkler og er faktisk ikke en sofa gris. Har alltid slitt med overvekt siden jeg var barn.men i det siste har jeg hatt det jævlig alt er ett slit og selvtillitten er på bånn.sliter også med store rygg problemer så det er ikke alltid like lett å sykle (jeg bruker sykkelen til trening). Jeg orker snart ikke dette mere, skal til legen i morgen, er det noen slanke tabeletter som noen kan anbefalle meg. føler meg rett og slett fanget i min egen kropp... Endret 23. august 2009 av ellen :)
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Hei jeg har gått på reducil i noen mnd hatt ett opphold og så begynnt igjen, før det gikk jeg på acomplia. Det fungerte i fjor sommer gikk jeg ned fra 117kg til 88, men nå er jeg oppe i 117 igen siden februar har jeg gått opp 23kg , jeg sykkler og er faktisk ikke en sofa gris. Har alltid slitt med overvekt siden jeg var barn.men i det siste har jeg hatt det jævlig alt er ett slit og selvtillitten er på bånn.sliter også med store rygg problemer så det er ikke alltid like lett å sykle (jeg bruker sykkelen til trening). Jeg orker snart ikke dette mere, skal til legen i morgen, er det noen slanke tabeletter som noen kan anbefalle meg. føler meg rett og slett fanget i min egen kropp... Xenical er veldig effektivt for en venninne av meg, hun gikk fra 88 til 73 på 2 mnd eller noe sånt. Den tar man 3 ganger daglig til mat og den hjelper de til å gå ned. Men det er lurt å gå ofte, hvertfall har det hjulpet henne. Hun har ikke trent annet enn å gå tur med hunden. Og det var effektivt, begynte på det jeg også men sluttet ettersom det ikke gjorde jobben sin som den skulle fordi jeg ikke spiste rikitg.. Altså spiste for få ganger om dagen, dette vet du sikkert, men spis lite og ofte. Ca 5 ganger daglig. Men får du xenical, a den kun til 3 av måltidene Håper dette var til hjelp!
Supramundane Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Har du forsøkt lavkarbo (ketolysekuren)? Jeg har også brukt reductil, men den hjelper jo veldig lite hvis det ikke er en livsstilsendring inne i bildet. De fleste kan gå ned i vekt med slike medikamenter, men når (u)vanene er der fremdeles vil vekten gå opp igjen. Jeg har nå vært 18 dager på lavkarbo og er fremdeles fersk, men kan anbefale det på det varmeste. Les på www.lavkarbo.no og www.ketolyse.no - og ta gjerne en prat med legen din. Send meg gjerne en meldig eller ta turen innom lavkarbo-boken min hvis du har noen spørsmål jeg kan hjelpe deg med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå