Gå til innhold

Treningssenteranbefalinger i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg ut av S.A.T.S. fordi prisene har økt så vanvittig mye i løpet av årene jeg har vært medlem. Nå ser jeg etter et nytt treningssenter, og håper noen her kan anbefale et bra et jeg kan prøve.

• For det første bør det være forholdsvis billig. Jeg bruker ikke så mange fancy greier, så jeg vil heller melde meg inn i et enkelt og billig treningssenter enn et stort og dyrt et.

• Helst et som ligger i nærheten av Nationaltheatret/øvre Karl Johan/Pilestredet

• Trenger ikke nødvendigvis være en kjent kjede, så lenge det er godt renhold og trygt og sikkert

• Som sagt bruker jeg ikke så mange fancy fasiliteter. Trenger ikke et som har masse fellestimer, badstu, massasjegreier og sånt. Så lenge de tilbyr basismaskiner, tredemølle, ergometersykkel, enkle manualer/vekter og sånn er jeg fornøyd.

Tips tas imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det ikke en kjede som heter Jimu? Mener at de er ganske billige. Det ligger hvertfall et slikt senter på Grønland.

Ellers ligger Gold's Gym i Akersgata. Aner ikke hvordan prisnivået eller forholdene er der.

Skrevet

Jeg skal melde meg inn på nautilus nå. Det koster 310 kr i mnd, og ingen innmeldingsavgift. Har vært på prøvetime, og det er kjempefint der! :jepp: Men vet ikke om de har noe senter i sentrum da....

Skrevet

Gold's gym er jo ikke akkurat billig da ...

Jimu er billig, nettopp fordi de ikke har gruppetimer etc. De har sentre på ILA og Grønnland, så det er ikke i selve sentrum.

Friskis&Svettis er ikke så dyre, og de har lokaler i Vika. Det koster vel 379,- i måneden for trening der.

Skrevet
Ellers ligger Gold's Gym i Akersgata. Aner ikke hvordan prisnivået eller forholdene er der.

Svinaktig dyrt. Lurer på om det er det dyreste på markedet nå.

Studentidretten er billig, selv for eksterne, og Centrum Athletica ligger i Akersgata, 50 meter fra Deichman.

Skrevet
Svinaktig dyrt. Lurer på om det er det dyreste på markedet nå.

Studentidretten er billig, selv for eksterne, og Centrum Athletica ligger i Akersgata, 50 meter fra Deichman.

Kanskje littegrann utenfor tema, men vet du om det er elipsemaski på blindern athletica, Miss Shorty?

Skrevet

Tusen takk for alle tips! Skal sjekke ut alle de nevnte (bortsett fra Gold's Gym, som jeg vet er utenfor min prisklasse...

Skrevet
Kanskje littegrann utenfor tema, men vet du om det er elipsemaski på blindern athletica, Miss Shorty?

Jeg har bare vært på én gruppetime der en gang, ikke vært i utstyrsrommene. Men nå prøver jeg å se på bildene derfra, og det eneste jeg får øye på er stepmaskiner, sykler og tredemøller...

http://www.sio.no/wps/portal/!ut/p/c5/...ern+athletica_1

Ser du noe? :klø:

Hvis du f.eks spør i dagboken til Bolledeig, tror jeg hun vet bedre enn meg :)

Beklager at vi ble interne... :sjenert:

Skrevet
Jeg har bare vært på én gruppetime der en gang, ikke vært i utstyrsrommene. Men nå prøver jeg å se på bildene derfra, og det eneste jeg får øye på er stepmaskiner, sykler og tredemøller...

http://www.sio.no/wps/portal/!ut/p/c5/...ern+athletica_1

Ser du noe? :klø:

Hvis du f.eks spør i dagboken til Bolledeig, tror jeg hun vet bedre enn meg :)

Beklager at vi ble interne... :sjenert:

Studerte de bildene der jeg og, og så ikke noe. Tenkte kanskje det var noen utenfor bildet. Skal høre med Bolledeig ja. Takk for tips :)

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet
Studerte de bildene der jeg og, og så ikke noe. Tenkte kanskje det var noen utenfor bildet. Skal høre med Bolledeig ja. Takk for tips :)

Det er Ellipse maskin der:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg anbefaler Friskis&Svettis på det varmeste!!

Det er ikke dyrt i forhold til andre treningssentrene som Elixia og Sats, og det er fordi instruktørene gjør dette frivillig, noe jeg syns er utrolig flott:D

Dessuten har Friskis&Svettis også mye å tilby, i tillegg til et styrkerom (styrkerommet har alt du er ute etter;) har vi blant annet core, dans, step, bosu, vekt/kondisjon og mye mye mer i tillegg til de vanlige timene med basis, middels, intensiv og senior for både saltrening og spinning.

Nå er jeg spinninginstruktør i Friskis&Svettis selv, så jeg litt innhabil, men ta en prøvetime og jeg garanterer at du vil få det gøy:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...