Gå til innhold

Canada goose?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest__
Skrevet

Hei! Jeg trenger en ny og varm vinterjakke, og vurderer en canada goose jakke. Jeg synes de virker veldig behagelige å bruke når det er kaldt. Er de veldig "ut" eller kan man bruke de i år også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg trenger en ny og varm vinterjakke, og vurderer en canada goose jakke. Jeg synes de virker veldig behagelige å bruke når det er kaldt. Er de veldig "ut" eller kan man bruke de i år også?

Har inntrykk av det er flest 14 -årige jenter fra "vestkanten" som bruker Canada goose jakker, men kan godt være jeg tar feil:)

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

jeg elsker goose-jakker ! så er jeg fra vestkanten da ;O

jeg syns det blir feil å si at hele merket canada-goose går under kategorien fjortis, men chilliwack jakkene derifra, ser jeg for det meste 14åringer i. selvom den er utrolig digg å ha på, og egentlig ikke så stygg, så har den bare blitt så fjortis! så man føler seg dessverre som en fjortis og mange kommer til å se på deg som en også når man bruker den. Derimot Parkaene fra canada goose, syns jeg ser mye mer damete ut, den ser fin ut til støvletter og er som en boblekåpe! skikkelig deilig. min favoritt! :hjerte:

Skrevet

Jeg syns Goose jakkene er lekre! Ok, så er jeg fra vestkanten jeg og, men du ser jo ikke "fjortiss" ut selv om du har den på. Det kan bli veldig elegant/sporty også. Prisen kan diskuteres

Gjest Gjest_Henriette_*
Skrevet

Er det noen av dere som har parkasen Mystique fra Goose? Den ser kjempedeilig ut!

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Er det noen av dere som har parkasen Mystique fra Goose? Den ser kjempedeilig ut!

Har den ikke, nei. Men har du link? :)

Skrevet

Synes jakken er lekker jeg!

Om en del 14 åringer bruker slik jakke spiller vel ingen rolle?

Er jo hva du selv synes som teller.

Disse båsene man plasserer både mennesker og klær i er jo bare noe man har oppe i hodet sitt, og har ingen forankring i virkeligheten.

Gjest Gjest_Henriette_*
Skrevet

Vet noen hvor det går an å få tak i den? Har søkt flere steder uten resultat...

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

Hm ikke min smak i og med at jeg syns det så litt gammeldame aktig ut, pga lengden, skulle vært litt kortere hadde den vært utrolig fin. min mening bare.:)

Skrevet

Syns denne

så fin ut, noen som vet hvor de selger slike jakker i Bergen? Vil helst prøve før jeg kjøper.

Skrevet (endret)
Syns denne

så fin ut, noen som vet hvor de selger slike jakker i Bergen? Vil helst prøve før jeg kjøper.

Den var kjempefin! Noen som vet hvor mye den koster?

Endret av Dizzy
Gjest Gjest_Live_*
Skrevet
Syns denne

For en fin jakke! Men sikkert fryktelig dyr!?

• 2 uker senere...
Skrevet

noen som vet om noen nettsteder der jakkene selges? :)

Gjest Fugl Fønix
Skrevet

Man får kjøpt de på Ebay, ihvertfall. har vært der å sikla på disse flere ganger. Har dessverre ikke funnet noen butikker i Bergen som har de, så jeg vet ikke helt hvordan de er i størrelsen.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg har hatt den, var kjempefornøyd. Den ble stjålet, så nå har jeg den versjonen av den som er kortere og går rett under rumpa.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Syns denne

Den har jeg nå. Den er veldig fin og sitter fint på, men skjønner god at du vil prøve en såpass dyr jakke.

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en slik jakke, helt til jeg leste at de bruker coyote på pelskragene :/

Skrevet
Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en slik jakke, helt til jeg leste at de bruker coyote på pelskragene :/

Vet, det er fælt.

Bra du ombestemte deg da :)

Synes jakkene er stygge og overprisete uansett jeg men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...