Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #21 Skrevet 25. august 2009 Haha! jaaaa!! lag den tråden!! Tør ikke hvor forresten? På slankeforumet, kanskje?
Gjest Sandbekken Skrevet 25. august 2009 #22 Skrevet 25. august 2009 Tør ikke hvor forresten? På slankeforumet, kanskje? Haha! Neiii på klesforumet!
kisskissbangbang Skrevet 25. august 2009 #23 Skrevet 25. august 2009 Seriøst altså, jenter! Det TRENGS en tråd med noen opplysninger rundt dette! Kanskje vi får forhindret at det skjer andre! Om vi så bare får opprettholdt sprutmengden til én eneste mann her inne, ved å advare mot farene med plysjkosebukser, så er det verdt det!
Kamikatze Skrevet 25. august 2009 #24 Skrevet 25. august 2009 Fy faen for noen flåsefitter! Hvis ts merker en markant nedgang i mengden ejakuleringsvæske, er det all grunn til å dra seg til legen kjapt, få en finger opp i brunrosen, og forhåpentlig få vite at det er falsk alarm.
Gjest Sandbekken Skrevet 26. august 2009 #25 Skrevet 26. august 2009 Fyhttp://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=post&do=reply_post&f=17&t=434349 faen for noen flåsefitter! Hvis ts merker en markant nedgang i mengden ejakuleringsvæske, er det all grunn til å dra seg til legen kjapt, få en finger opp i brunrosen, og forhåpentlig få vite at det er falsk alarm. Flåsefitter? what? Det var et ekkelt EKKELT ord! Din tullepikk.. Nei men for å være saklig her nå.. Ts, hvis du har merka at også trykket når du urinerer er svakere enn før kan det være det jeg linka til, altså forstørra prostata.. anyway så er et legebesøk det som må til kan jeg tenke meg
Gjest Sandbekken Skrevet 26. august 2009 #26 Skrevet 26. august 2009 (endret) Dobbelpost Endret 26. august 2009 av Sandbekken
Kamikatze Skrevet 26. august 2009 #27 Skrevet 26. august 2009 Flåsefitter? what? Det var et ekkelt EKKELT ord! Din tullepikk.. Nei men for å være saklig her nå.. Ts, hvis du har merka at også trykket når du urinerer er svakere enn før kan det være det jeg linka til, altså forstørra prostata.. anyway så er et legebesøk det som må til kan jeg tenke meg Du bør rett og slett bare avstå fra å gi medisinske råd, når du ikke aner noe om hva du snakker om. Vannlatingstrykk er ikke tema.
Gjest Chiffon Skrevet 26. august 2009 #28 Skrevet 26. august 2009 (endret) Du bør rett og slett bare avstå fra å gi medisinske råd, når du ikke aner noe om hva du snakker om. Vannlatingstrykk er ikke tema. I linken er det det og der sier legen at det kan ha sammenheng. Altså kan jo TS sjekke om trykket stemmer neste gang han er på do. Hvordan en gutter måler slikt.. Endret 26. august 2009 av Chiffon
Kamikatze Skrevet 26. august 2009 #29 Skrevet 26. august 2009 I linken er det det og der sier legen at det kan ha sammenheng. Altså kan jo TS sjekke om trykket stemmer neste gang han er på do. Hvordan en gutter måler slikt.. Trøkket fra blæra kan sladre om fremskredne celleforandringer i prostatakjertelen, mens trådens topic kan være et forvarsel. Overlevelsesprosenten øker, jo tidligere kreften oppdages. Samtidig er det størst sannsynlighet for at det er falsk alarm. Fingern i hekken var billedlig ment, ikke bokstavelig.
Gjest Sandbekken Skrevet 27. august 2009 #30 Skrevet 27. august 2009 (endret) Du bør rett og slett bare avstå fra å gi medisinske råd, når du ikke aner noe om hva du snakker om. Vannlatingstrykk er ikke tema. Ok... Hvis du LESER hva legen skriver ser du at det kan ha en sammenheng. Det er lurt å se om man har flere symptomer for å komme frem til en evt diagnose Har du sett dr. House eller? *haha* Endret 27. august 2009 av Sandbekken
Kamikatze Skrevet 27. august 2009 #31 Skrevet 27. august 2009 Men utsagnet ditt var ekskluderende, slik det sto fremstår det som at alt er såre vel sålenge pisstrålen er såpass at han rygger. Jeg leste ikke hva legen skrev, men forholder meg til annen bakgrunnsinfo. Men nå rir du kjepphester, så takk for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå