Gjest Jon Are Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg får bare gå rett på sak. Som singel mann hender det at jeg må ta saken i egne hender, for å si det sånn. Jeg har i det siste lagt merke til noe som bekymrer meg en smule. Mengden med ejakulat er blitt mye mindre, rett og slett. Hva i all verdens land og rike kan dette bety? Er det grunn til å kontakte fastlege? Andre som har erfaring med dette? Med hilsen fra Jon Are
Gjest Jon Are Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Det har slett ikke noe med onani å gjøre! Er det noen sammenheng her? Til opplysning onanerer jeg verken mer eller mindre enn tidligere. Jon Are
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Selvsagt har det med hyppig onanering å gjøre! Slutt med det.
Gjest Christabelle Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Prøv å la være å onanere i en uke, og se hva som skjer
Avalon Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Ingen grunn til å være bekymret. Bitestiklene dine produserer så og så mye, og jo oftere du onanererer eller har sex, jo mindre får de tid til å produsere "store" mengder.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Prøv å la være å onanere i en uke, og se hva som skjer Da må han sikkert vaske taket..
Rimmern Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Herregud for noen idiotiske svar folk klarer å lire av seg. Det er da åpenbart at han snakker om at mengden er merkbart mindre RELATIVT. Altså, hvis man for ett år siden onanerte hver dag og sprutet så og så mye, og hvis man nå onanerer like ofte og spruter mindre, så er mengden mindre. Dette har da åpenbart ikke noen med onanien å gjørte, iom. at onanifrekvensen er den samme.
Gjest KateW Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Jeg spruter ulike mengder ut i fra stimuli og hvor kåt jeg er. Vet ikke om det er sånn med menn også. Spruter mindre når jeg onanerer, for det er ikke så mye å være kåt, som det er å få utløsning.
Gjest Sandbekken Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 kan det ha med kosthold å gjøre?
Gjest sEXgURU Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Ja, det har med kosthold å gjøre. For å produsere mer sæd må du spise mer sunn mat. Du må spise stangselleri, ta jerntabletter, magnesium og zink. Spis masse grønnsaker og slutt å drikke alkohol. I tillegg må du slutte å bruke trange underbukser. Blir ballene varme, produserer de lite sæd. Lykke til... kan det ha med kosthold å gjøre?
Rimmern Skrevet 24. august 2009 #12 Skrevet 24. august 2009 Du har rett i at kostholdet er viktig, "sEXgURU" - men du tar nok dessverre feil mht. bukser. Testiklene produserer spemier/sædceller. Selve væsken produseres i prostata, og påvirkes ikke av trange/vide bukser. Å ikke ha for trange bukser er viktig for fruktbarheten, ikke for mengden sprut.
Gjest Sandbekken Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 kan det være dette ts? lommelegen.no
kisskissbangbang Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 kan det være dette ts? lommelegen.no At han bruker rose velourkoebukser? Kan kroppen merke det og produsere minde testosteron, og dermed mindre sæd? Det ANTE jeg virkelig ikke!
Gjest GjesteCronos Skrevet 25. august 2009 #16 Skrevet 25. august 2009 Ja, det har med kosthold å gjøre. For å produsere mer sæd må du spise mer sunn mat. Du må spise stangselleri, ta jerntabletter, magnesium og zink. Spis masse grønnsaker og slutt å drikke alkohol. I tillegg må du slutte å bruke trange underbukser. Blir ballene varme, produserer de lite sæd. Lykke til... Det stemmer forsåvidt at mengden sæd som produseres er mindre når ballene blir for varme, men det har lite med mengden SÆDVÆSKE å gjøre, da denne produseres i prostata. Menn som er steriliserte, ergo ingen kontakt mellom baller og utgangsrør har jo fremdeles sprut. Jeg produserer også ulike mengder, av og til er det en liten skvett, andre ganger blir det masse.
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #17 Skrevet 25. august 2009 At han bruker rose velourkoebukser? Kan kroppen merke det og produsere minde testosteron, og dermed mindre sæd? Det ANTE jeg virkelig ikke! Hyler!
Gjest Sandbekken Skrevet 25. august 2009 #18 Skrevet 25. august 2009 At han bruker rose velourkoebukser? Kan kroppen merke det og produsere minde testosteron, og dermed mindre sæd? Det ANTE jeg virkelig ikke! Aaaahahaaa!! Nååå tisser jeg på meg Håper ikke hu dama som spurte etter enkle kosebukser har fått linken som skulle her da.. RETT link denne gang.. håper jeg *tørker opp etter meg*
Gjest KateW Skrevet 25. august 2009 #19 Skrevet 25. august 2009 Aaaahahaaa!! Nååå tisser jeg på meg Håper ikke hu dama som spurte etter enkle kosebukser har fått linken som skulle her da.. RETT link denne gang.. håper jeg *tørker opp etter meg* Fantastisk... Ny topic, "ENKLE KOSEBUKSER GIR LITEN SPRUT!"
Gjest Sandbekken Skrevet 25. august 2009 #20 Skrevet 25. august 2009 Fantastisk... Ny topic, "ENKLE KOSEBUKSER GIR LITEN SPRUT!" Haha! jaaaa!! lag den tråden!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå