Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 hei hei alle sammen:) jeg har en gutt på straks 2 år, som har vært løs i magen i nesten to uker i strekk.. jeg har snakket med helsesøster om det og hun regner med det er 2 års jekslene som står for tur, og at dette da er normalt, men at jeg kan gi biola, og blåbær samt holde oss litt unna melk. Dette har vi gjort i en uke uten virkning, og jeg har begynnt med loff i stede for grovt brød (som vi pleide tidligere), dette også uten virkning.. Noen tips fra dere lesere om noe jeg kan gi som gir litt fastere avføring? Han er ellers frisk og fin, ingen feber eller nedsatt almentilstand, eneste det at han kan være litt vanskelig å få til å sove på kvelden.. på forhånd takk for tilbakemelding..
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Gutten min hadde diare i 3 uker pga. tennene. Så jeg ville vel ventet litt siden han har god allmenntilstand, og du har prøvd så masse. Har ikke flere gode råd å komme med, dessverre. Ville bare si at jeg har opplevd det samme. Ser du antydning til tenner?
Gjest Gjest_mimi_* Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 kjenner kuler ja, men de er så langt nede at jeg tviler på at de kommer ennå.. smører med dentinox på kvelden da, i håp om at d kan gå raskere, og at han faktisk får sove:p har måttet gi paraseth enkelte ganger tidligere, men det har roet seg litt virker det som! det kommer vel i "tak" kan man si.. håper bare han blir ferdig med det der snart stakkars:) vet selv hvordan det er å ha tannpine:(
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Banan og eple kan virke slik at avføringen blir noe fastere. Ville bare også si at Dentinox ikke virker slik at tennene kommer raskere frem, det er et lokalbedøvende preparat som således virker smertestillende ved tannfrembrudd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå