Gå til innhold

Hvem er penest i Sex og singelliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig synes jeg at Samantha er den hotteste, med Charlotte som en god nummer 2.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet
Jeg synes Carrie er penest.

Årsaken til at jeg liker Samantha best er at jeg simpelthen elsker personligheten hennes, hun er så åpen og har en enorm livslyst. I tillegg er hun bare så fantastisk pen å se på. Personlighetsmessig er vel Charlotte den jeg liker minst, hun er altfor prippen og opptatt av babyer. Men hun er også svært pen. Carrie er en blanding av alle sammen, men hun virker litt "masete", men snill.

Skrevet

Tror jeg synes at Charlotte er den peneste.

Skrevet

Carrie. Elsker stilen og det lange, krøllete håret.

Charlotte på en god 2. plass. Hun er pen(ere), mer klassisk pen.

Skrevet

Må si meg enig med deg.

Skrevet

Jeg syns helt klart Charlotte er den peneste. Syns både Samantha og Miranda (i hvertfall når hun lot håret gro litt mer) er helt OK pene. Carrie ser ut som en hest.

Gjest Melchizedek
Skrevet (endret)

Charlotte sier seg selv

Endret av Melchizedek
Skrevet
Jeg syns helt klart Charlotte er den peneste. Syns både Samantha og Miranda (i hvertfall når hun lot håret gro litt mer) er helt OK pene. Carrie ser ut som en hest.

Du tok den på kornet!

Skrevet

Enig. :)

Gjest Vaarsang
Skrevet

Charlotte er den mest klassisk pene, men Samantha tenner meg noe inn i granskauen! Jeg simpelthen bare elsker å se hvor stilfullt hun ter seg, er jeg bare halvparten så elegant når jeg er 40 er jeg sjeleglad.

Skrevet

Hun som spiller Charlotte er for øvrig en skikkelig dårlig skuespiller.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Uæ, Samantha synes jeg er vulgær og ekkel, hun minner meg litt om en fyllik, jeg synes ikke hun er pen.

Liker best Carrie, i måten å være på og sånn, kjenner meg vel mest igjen i henne, synes hun er kjempeflott. Mest klassisk pen er vel Charlotte. Egentlig er vel ingen av det helt woow, WOW, sånn sett i kjendislys.

Skrevet

Den styggeste er i alle fall Steve. Han har i tillegg den styggeste dialekten jeg vet om.

Charlotte er klart penest, men jeg kan ikke fordra oppførselen hennes. Hele serien gjør narr av henne.

Samantha er favoritten, en ekte feminist.

Skrevet

Charlotte er penest, men Harry er helt klart min favoritt i hele serien, han er kul!

Skrevet

Er Mr. Big egentlig pen? Synes han har litt stor nese.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...