Involvert Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg har en del fall i håret. Noen steder er det litt korketrekkere. (jeg har ganske tykt hår, men ikke veldig tykt) Øverst på hodet er det nesten ikke fall i det hele tatt, men under er det krøllete. Så det blir bare rot. Noe som har resultert i at jeg retter ut håret mitt en del. Dette sliter jo selvfølgelig en del på håret, men jeg går ofte til frisøren og klipper de slitte tuppene. Noe som også er ganske kjipt, siden jeg forsøker å spare til langt hår. Så, jeg har vurdert antipermanent lenge! Jeg vil tro at håret mitt blir ganske tørt e.l av permanenten, men at dette kan fikses med en god del kuring. Det jeg lurer på er, hva er mest skadelig i det lange løp? Nesten dagelig retting med rettetang, eller antipermanent? Hvis jeg kan få 'permanent' rett hår som ikke er spesielt slitt (etter mye kuring) så vil jeg heller det, enn å rette ut håret mitt hver dag. Hadde vært så deilig å kunne gå ut av dusjen uten å tenke på verken føning eller retting... Er det noen frisører eller noen her som har peiling? Hører gjerne fra dere som har tatt antipermanent også! TAKK!
Kamelia83 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Det er en annen tråd her om det samme og. For mitt hår var det helt klart rettetanga som slet mest. Jeg har tatt Chi-behandling og syns ikke håret ble så mye mer slitt enn det var. Kuret det kraftig de første ukene, og nå ser det bra ut Anbefales virkelig, og håret er rett helt til det vokser ut. Jeg gjorde på det på haar.no på skullerud sportssenter. Koster litt ,men det er verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå