Gå til innhold

Cardigan i kasmire

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Ønsker meg en cardigan (sort eller grå) i ren kashmire ull (100%). Noen som vet hvilke butikker som fører dette, dvs om noen har sett dette i noen butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de kashmir på Benetton...? Det jeg har sett der er for det meste ull..

Se på Shopstyle Er ikke alle butikkene som sender til Norge,men da kan du bare gå inn på Jetcarrier (feks) for å få dem til å sende til deg :) Så også de hadde et par på LaRedoute.

Ellers så får du kjøpt dem nå utover høsten i litt penere butikker..

Endret av ¤Linda¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de kashmir på Benetton...? Det jeg har sett der er for det meste ull..

Jeg har i hvert fall sett enkle gensere og cardigans i "100% Casmere" på Benetton-butikken på Strømmen storsenter. Fant også denne på hjemmesiden deres. Riktignok ikke i fargene som trådstarter ønsker seg, men i hvert fall i kasjmir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus
Noen som vet? Ønsker meg en cardigan (sort eller grå) i ren kashmire ull (100%). Noen som vet hvilke butikker som fører dette, dvs om noen har sett dette i noen butikk?

Vent med dette innkjøpet inntil du (alikevel) er i Edinburgh.

Utvalget her hjemme eksisterer, men er av naturlige grunner mye mindre.

Har et par stykker, men kjøper dem når jeg er i Edinburgh, ellers blir det ganske mye ekstarkostnader (de er jo ikke helt gratis....)

Eventuelt kan du sjekke ut nettbutikken til Berlinda Robertson :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Studine_*

Ikke helt hva du spør etter, men jeg kjøpte noen fantastiske cardigans i kashmir/silke-miks på Zara! Kjøpte en i brun og en i mørk grå, men de har også i svart og andre farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan si noe om cardiganene på Benetton og Zara nupper? Er så lei av å kjøpe dyre plagg, som etter noen ganger bruk ser skikkelig slitt ut. Jeg tror jeg lager nupper oftere enn gjennomsnittet (noen sa en gang at det hadde med kroppstemperatur å gjøre...) Er det noen som kan tipse meg om fine cardiganer som ikke nupper?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...