Gjest Elize Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Noen som har forslag til en kald forett som kan lages dagen i forveien?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Noen som har forslag til en kald forett som kan lages dagen i forveien? Hva skal de andre rettene være? Noen forslag er: - rekecoctail - lefseruller m/ laks - spekeskinke og melon
Spatula Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 *Crispysalat, med serranoskinke, med raspet parmesan over.. og balsamicokrem.. Det går så fort at det tar ca 20 minutter så har du lagt opp til ca 60 stk.. *Spekeskinke med melon *Gravlaks, Skjæres i tynne skiver og serveres på brød med en saus, feks sennepssaus og feks dill. Rakfisk av ørret serveres med rå løk, rømme og flatbrød. * Kokt, kald fisk Bruk laks eller ørret. Små stykker anrettes med litt salat og rømme saus, pepperrotsaus eller smakssatt majones. * Røykelaks Skjæres i tynne skiver og serveres på brød med eggerøre eller egg.
Babyrus Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Kombinasjoner av spekeskinke, melon og sennepsvinaigrette og asparges er alltid populære forretter i bryllup Utrolig enkelt, mestparten kan lages dagen før og smaker nydelig.
DDuck Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Kaldlaks? Laksen kokes et par dager i forveien sammen med einebær og helpepper. Serveres med rømme og agurksalat
megsåklart Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Jeg synes at laksemousse er kjempegodt og det har vært en suksess hver gang jeg har servert det :-)
Christal Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Ikke noe generelt tips om hva slags forett du bør lage, men jeg syns det ofte er deilig med sjømat hvis man får servert kjøtt som hovedrett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå