Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Del Skrevet 23. august 2009 Hei! Jeg og en venninne drar til Sydney for tre netter og fire dager i slutten av september. Noen som har erfaringer med hotell/hostel der som de ønsker å anbefale til andre? Har sett på Hotels.com, men vil gjerne ha en del info fra dere som har vært der og som vet hva som bør sees og ikke trenger å prioriteres:) Elsker shopping, har prioritert også å se på Operaen(har også lyst å ta en tur over den broen rett ved) og det er vel i grunn alt vi kommer på. Er det noe vi bør få med oss? Eventuelt områder vi absolutt ikke bør befinne oss i? Bare lim inn hotell/hostelnavn og linker hvis dere orker:) På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Makrell i tomat Skrevet 23. august 2009 #2 Del Skrevet 23. august 2009 Sydney Central var i allefall fint da jeg var der for 10 år siden;) Det ligger sentralt, og de har både dobbeltrom og dormatory. Er dessverre så klossete på data at jeg ikke vet hvordan man legger ut en link..... Men søk på Sydney central så finner du det. Jeg ville også tatt turen til Bondi beach, og så ville jeg tatt en båttur for å se Sydney fra sjøsiden.God tur , jeg er SÅÅÅÅÅ misunnelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2009 #3 Del Skrevet 24. august 2009 Sydney Central var i allefall fint da jeg var der for 10 år siden;) Det ligger sentralt, og de har både dobbeltrom og dormatory. Er dessverre så klossete på data at jeg ikke vet hvordan man legger ut en link..... Men søk på Sydney central så finner du det. Jeg ville også tatt turen til Bondi beach, og så ville jeg tatt en båttur for å se Sydney fra sjøsiden.God tur , jeg er SÅÅÅÅÅ misunnelig!!!! Godt tips! Tusen takk! Jeg skal definitivt ta en titt. Har også bestemt oss for å dra opp i Sydney Tower:) Vil få med meg så mange opplevelser som bare mulig de få dagene vi er akkurat der^^ Resten av tiden tilbringer vi rundt Brisbane, og der er det visst også litt og hvert å finne på Gleder meg masse!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå