Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #1 Del Skrevet 7. august 2003 Hei! Trenger tips, til et produkt som kan matte ned ansiktshuden. Dette gjelder først og fremst når jeg går ut på byen o.l.. Ser på bilder og blir minnet på at huden er skinnende :o Bruker vanligvis ikke sminke på huden. (altså bortsett fra øyenskygge!) Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2003 #2 Del Skrevet 7. august 2003 Dermalogica sin fuktighetskrem for "oily skin" matter ned huden... Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 7. august 2003 #3 Del Skrevet 7. august 2003 Og Shiseido har (iallefall hadde de) et etui med "papirer" som man trykker mot huden for å matte ned (det trekker til seg oljen i huden). Resultatet holder lenge, og så er det etuiet hendig å ha med i vesken når man går ut. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klavdija Chauchat Skrevet 8. august 2003 #4 Del Skrevet 8. august 2003 Dècleor`s Hydra-Mat gir mer fuktighet enn Dermalogicas mattende lotion. Jeg opplevde at huden begynte å flasse av pga. denne. Dècleor har også et bra ansiktsvann for å forhindre blank hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #5 Del Skrevet 8. august 2003 hjelper pudder mot dette kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna22 Skrevet 8. august 2003 #6 Del Skrevet 8. august 2003 Chanel har vel også papir...? Har hørt de er vannvittig bra - men har ikke prøvd de selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 8. august 2003 #7 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har "papiret" fra Shiseido. Dette fungerer utmerket og er er helt perfekt å ha med seg i vesken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå