Cumulus Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hei. Jeg har hatt en livlig diskusjon med noen venninner og vil gjerne høre andres mening om følgende: De siste årene har det blitt veldig moderne med utemøbler i rotting/plast, type sofa, store lenestoler og bord. Med store puter til. Det er nesten som man ikke oppdager det når man går fra inneavdelingen til uteavdelingen i møbelbutikkene. Vi diskuterte hvor lenge dette vil holde seg i motebildet, min venninne mente at dette aldri kom til å bli umoderne, at stilen er "tidløs", mens jeg mener at dette er en trend som vi om 20 år kommer til å tenke på som "litt harry" (for å sette det på spissen). Hva tenker dere??
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Jeg tenker at hvis materialene holder seg godt i fargen og ikke blekner, sprekker osv vil vi ikke tenke på det som særlig harry. Det er nok sannsynlig at man kan bli lei av enkelte modeller og farger, men de som er forholdsvis nøytrale og praktiske i bruk tror jeg er ganske tidløse.
Gjest M25 Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Dette er tidløst http://cache.finn.no/mmo/3/180/385/63_-1604856910.jpg Store klumpete rottingmøbler som dette her http://cache.finn.no/mmo/3/184/441/03_-202584392.jpg er mote. Jeg blir overrasket om folk om noen år ikke ønsker nettere møbler som tar mindre plass og er enklere å flytte.
Gjest Elastica Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Jeg kan ikke tenke meg noe annet møblement som er mer trendpåvirket enn utemøbler. For mange år siden var det plast som var tingen - alle hadde disse hvite plastmøblene. Etterhvert kom hardwoodmøblene, og deretter aluminium. De siste årene har rotting tatt helt av - og jeg kan ikke tenke meg annet enn at det er lite like tidløst som en del andre utemøbler.
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Definitivt ikke tidløs. Jeg synes de er fine, men jeg ser jo at de er store, klumpete og ofte veldig harde i kantene. Det kommer definitivt til å forsvinne ut om noen år. Men vil ønske seg neklere og "nettere" møbler som er mer klassisk pene
Gjest Skya Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå