Gå til innhold

Dyreklinikker kr-sand omegn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Noen her inne som har erfaring med dyreklinikker i kr-sand og omegn?

Hva slags priser ligger de på?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er meget fornøyd med Sørlandets dyreklinikk . Er litt langt å kjøre, men det gjør jeg gladelig for å få flinke og hyggelige veterinærer. Prismessig er de vel som alle andre regner jeg med.

Skrevet

Vi har brukt Kristiansand dyreklinikk og er fornøyd med det. Kommer sikkert litt an på hva du skal og hvilket type dyr det er. Vi har vært her med katten vår, og hos en i Vågsbygd med hunden vår.

Jeg var på Kristiansand dyreklinikk senest i jula da katten vår hadde fått en svulst under magen. Den dyrlegen vi hadde da var veldig flink og veldig ærlig.. ofte føler man seg nesten litt lurt i forhold til at alt koster en formue hos veterinær. Hun sa hele tiden hva hun ville gjort og hva det kom til å koste, og hun sa også om hun synes vi burde vurdere inngrepene i forhold til om det ville hjelpe.

Katten vår hadde altså kreft, og er oppe i kattehimmelen nå... først fjernet vi svulsten, men så gikk kreften til øynene, og da sa hun at hun kunne operere det, hun sa hvor mye det ville koste, men at det kanskje ikke ville hjelpe. Hun var en gammel katt og vi valgte å la henne få sin siste tid i ro og fred uten å dra frem og tilbake på klinikken..

Skrevet

Jeg er fornøyd med Sørlandets Dyreklinikk som Troyamin nevner. Og i Vågsbygd, ABC Dyreklinikk. Spør etter Sigurd... hehe.

Ville aldri gått til den som ligger i torridalsveien, rett ved brannstasjonen. Husker ikke hva den heter?

Skrevet
Jeg er fornøyd med Sørlandets Dyreklinikk som Troyamin nevner. Og i Vågsbygd, ABC Dyreklinikk. Spør etter Sigurd... hehe.

Ville aldri gått til den som ligger i torridalsveien, rett ved brannstasjonen. Husker ikke hva den heter?

Det er den som er Kristiansand dyreklinikk. Hvorfor ville du ikke gått der?

Skrevet

De vil heller ikke jeg bruke. Han ene som jobber der er kanskje flink faglig, men han kan ikke menneskepsykologi. I tillegg ser han ned på de med blandingshunder. Var der selv med en liten valp som var slapp, og det eneste han kunne gjøre var å gi den en vitaminsprøyte. Valpen døde i fanget mitt på vei hjem... Så nei, jeg vil ikke bruke den veterinæren igjen!

Skrevet

Fordi det er MANGE flere historier som kan sammenliknes med det Troyamin skriver.

Personlig har jeg mye i mot han som jobber der pga måten han behandla katten min på. Eller ikke behandla er vel rette ordet...

Gjest LInda gjest
Skrevet

Var på kristiansand dyreklinikk med en kattunge vi fant i sommer for å vite alder helse og eventuelle merkinger,chip.

Jeg følte jeg ble veldig godt tatt imot,trengte ikke betale noe heller.

Han mente det bare var bra at jeg tok ansvar for katten.

Dere andre som er misfornøyde, hvilken dyrlege brukte dere på klinikken?

Mange år siden dere var der?

Han som hjalp meg heter Morgan Jørgensen og jeg likte han.

Skrevet
Var på kristiansand dyreklinikk med en kattunge vi fant i sommer for å vite alder helse og eventuelle merkinger,chip.

Jeg følte jeg ble veldig godt tatt imot,trengte ikke betale noe heller.

Han mente det bare var bra at jeg tok ansvar for katten.

Dere andre som er misfornøyde, hvilken dyrlege brukte dere på klinikken?

Mange år siden dere var der?

Han som hjalp meg heter Morgan Jørgensen og jeg likte han.

Godt du er fornøyd da. Jeg husker ikke navnet på mannen, men han er vel i slutten av førtiårene. Meget arrogant type... Han jobber der enda. Og jeg har endel historier om han på lager.

Skrevet
De vil heller ikke jeg bruke. Han ene som jobber der er kanskje flink faglig, men han kan ikke menneskepsykologi. I tillegg ser han ned på de med blandingshunder. Var der selv med en liten valp som var slapp, og det eneste han kunne gjøre var å gi den en vitaminsprøyte. Valpen døde i fanget mitt på vei hjem... Så nei, jeg vil ikke bruke den veterinæren igjen!

Shit.. det er sykt! Det finnes dessverre en del sånne..:( Men vi hadde ei dame når vi var der så han mannen vet jeg ingenting om..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...