Pusill Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Jeg byttet til meg en foundation på Makeupalley.Dessverre er den for mørk.Finnes det noe å få kjøpt man kan blande i,eller finnes det andre måter å gjøre den lysere på?
Gjest SmallTalk Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Bland den med en foundation som er altfor lys.
Bandittdatter Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Eller du kan kjøpe en god selvbruner
Pusill Skrevet 23. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2009 Bland den med en foundation som er altfor lys. Tja,ikke så dumt kanskje.Skal prøve.Gjør vel ikke noe om de er av forskjellig merke?
Pusill Skrevet 23. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2009 Eller du kan kjøpe en god selvbruner Ikke fullt så god ide)Hater selvbrunere.
Gjest SmallTalk Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Tja,ikke så dumt kanskje.Skal prøve.Gjør vel ikke noe om de er av forskjellig merke? Neida. Det gjør ingen ting. Eneste er at jeg personlig hadde styrt unna de aller billigste (og dårligste) foundationene. Kjøp en du vet er god og som passer huden din.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #7 Skrevet 23. august 2009 Kanskje ikke svaret du er ute etter, men personlig tror jeg det hadde vært lurest å kjøpe en helt ny foundation som faktisk passer huden din. Spør om hjelp i en butikk, eller ta med en eventuell venninne som kan hjelpe deg med riktig nyanse. Ellers kan du jo gi det ett forsøk med å blande selvfølgelig, er vel bare opp til deg å bestemme Lykke til!
Gjest SmallTalk Skrevet 23. august 2009 #8 Skrevet 23. august 2009 (endret) Kanskje ikke svaret du er ute etter, men personlig tror jeg det hadde vært lurest å kjøpe en helt ny foundation som faktisk passer huden din. Spør om hjelp i en butikk, eller ta med en eventuell venninne som kan hjelpe deg med riktig nyanse. Ellers kan du jo gi det ett forsøk med å blande selvfølgelig, er vel bare opp til deg å bestemme Lykke til! Jeg synes blandemetoden fungerer mye bedre enn å finne en som passer hudtonen min. Jeg har alltid favoritt foundationen min i 2 nyanser, og blander meg fram til den rette nyansen dersom det skulle være behov for det. Faktisk så anbefales det å ha en som er like mørk som den mørkeste hudtonen man pleier å oppnå og en som er like lys som den lyseste. Med dette så slipper man å bytte foundation hele tiden, de fleste har mer enn en hudtone i løpet av noen måneder, og man vil alltid finne en nyanse som passer. Endret 23. august 2009 av SmallTalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå