Ella_Grey Skrevet 26. august 2009 #81 Del Skrevet 26. august 2009 Vel, jeg er ikke helt sikker på at du hadde klart å konsentrere deg om å lese hehe Eeeh, jo hvis boka var spennende så Hva foreslår du? Utforske øya? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 #82 Del Skrevet 26. august 2009 Eeeh, jo hvis boka var spennende så Hva foreslår du? Utforske øya? Tja, utforske er spennende i hvert fall hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 26. august 2009 #83 Del Skrevet 26. august 2009 Tja, utforske er spennende i hvert fall hehe Hmm, er det nå egentlig det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 #84 Del Skrevet 26. august 2009 Hmm, er det nå egentlig det da? Ja, det syns jeg Liker å utforske alt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 26. august 2009 #85 Del Skrevet 26. august 2009 Ja, det syns jeg Liker å utforske alt jeg Joda, det kan være givende å drive utforskning. For all del. Men nå tror jeg kanskje vi beveger oss inn på utrygg grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 #86 Del Skrevet 26. august 2009 Joda, det kan være givende å drive utforskning. For all del. Men nå tror jeg kanskje vi beveger oss inn på utrygg grunn Ja, spørs nok det gitt Og du kjenner jo meg - min utforsking forutsetter den rette Hvem hun nå viser seg å være ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 26. august 2009 #87 Del Skrevet 26. august 2009 Ja, spørs nok det gitt Og du kjenner jo meg - min utforsking forutsetter den rette Hvem hun nå viser seg å være ..... Ja du får ha lykke til med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 #88 Del Skrevet 26. august 2009 Ja du får ha lykke til med det Ja, på det området trenger man all hell og lykke man kan få! Og takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 26. august 2009 #89 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg tenkte jeg skulle skrive "get a room", men her ser det sannelig ut som dere har møttes før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harstadværing Skrevet 26. august 2009 #90 Del Skrevet 26. august 2009 Hmm, er det nå egentlig det da? Koffer e ikkje hanSteinar interessant førr dæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 26. august 2009 #91 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg tenkte jeg skulle skrive "get a room", men her ser det sannelig ut som dere har møttes før.... I så fall kun i hans hode. Evt det innlysende: her på kvinneguiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 26. august 2009 #92 Del Skrevet 26. august 2009 Koffer e ikkje hanSteinar interessant førr dæ? Aldersforskjell og bosted kanskje.... Så søtt at du skriver på dialekt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. august 2009 #93 Del Skrevet 26. august 2009 Aldersforskjell og bosted kanskje.... Ja, dette er et av de større problemene - eller utfordringene - ved å treffe noen på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2009 #94 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, dette er et av de større problemene - eller utfordringene - ved å treffe noen på nettet. Det er da bare å kaste seg på flyet å møte Ella Grey?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2009 #95 Del Skrevet 27. august 2009 Det er da bare å kaste seg på flyet å møte Ella Grey?! Når EG ikke vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 27. august 2009 #96 Del Skrevet 27. august 2009 Det er da bare å kaste seg på flyet å møte Ella Grey?! Nei, det er ikke bare å kaste seg på flyet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. august 2009 #97 Del Skrevet 27. august 2009 Nei, det er ikke bare å kaste seg på flyet. Så jeg må avbestille flybilletten da altså? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 27. august 2009 #98 Del Skrevet 27. august 2009 Så jeg må avbestille flybilletten da altså? hehe Det blir nok det beste ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. august 2009 #99 Del Skrevet 27. august 2009 Nei, dessverre, de gjør nok ikke det. Norske menn er meget blyge, forsiktige og tør lite. Er det rart!!?? Vi får servert en LAAAAANG liste over ting vi absolutt MÅ gjøre (som ikke faller oss naturlig i det hele helvetes tatt) og ting vi absolutt IKKE må gjøre. Gir vi et kompliment er det "feil" kompliment (KateW klikker eksempelvis i vinkel hvis noen kaller henne "dødssøt"). Bare det å vite om en date er en date skal kompliseres (jfr. en post her i forumet der en jente faktisk må spørre om hun faktisk har blitt bedt med ut på en date når en gutt inviterer henne med på kino). Ettersom dere har et gedigent kompendium med obskure (og irrasjonelle) regler, kutymer og bestemmelser finner vel mange menn ut at det beste er å trå varsomt og forsiktig for ikke å utløse en skjult landmine. Da er det også feil! MAKAN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 27. august 2009 #100 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) ^^ Ikke se på puppene. Vær naturlig, ikke for pågående. Du kommer langt med det. Endret 27. august 2009 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå