*Heart* Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 (endret) Blanke ark begynner søndag 6 september kl 21:30. Blanke ark Endret 23. august 2009 av *Heart*
*Heart* Skrevet 27. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2009 Blir spennende å følge denne gjengen. Håper de skal klare seg bra.
*Heart* Skrevet 29. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2009 Neste søndag er dette programmet i gang. Jeg kommer til å se litt på det. Jeg har selv hatt lærevansker og vet hvordan det tar på selvtilitten.
*Heart* Skrevet 6. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2009 Jeg tror dette programmet blir veldig bra. Imponerende å se hvordan de lyste opp etter kort stund. Gleder meg til fortsettelsen.
Meaty Skrevet 6. september 2009 #5 Skrevet 6. september 2009 Dette var et fint og positivt program, moro å se hvordan elevene reagerte når de plutselig fikk ros for ting de var flinke til. Det virker som om de er fine og sympatiske ungdommer, alle sammen. Gleder meg til å se hvordan det går med dem! (Men hvorfor så vi så lite til den ene jenta? Hun med sort caps på snei.)
*Heart* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg reagerte også på at vi så lite av hun med sort caps. I dagens episode skal vi følge to av elevene i deres klasse. Blir spennende å se hvordan resten av klassen takler det.
*Heart* Skrevet 20. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2009 Er spent på om elevene klarer dette på 6 uker. Gleder meg til i kveld.
Hinata Skrevet 20. september 2009 #8 Skrevet 20. september 2009 Har ikke tv, så at tvnorge legger dette ut gratis på nett passer meg veldig bra
Gjest Blondie65 Skrevet 20. september 2009 #9 Skrevet 20. september 2009 Jeg vil tro at grunnen til at vi ser mer til noen og mindre til andre er resultatene dette har gitt til slutt og eventuelt deres eget ønske om plass i programmet. Det er en liten reklameplakat dette for et spesielt undervisningssystem og jeg antar at de ikke har lyst å vise dårlig reklame. Etter å ha sett to programmer er det også tydelig at ikke alle elevene helt forstår at egen innsats er helt nødvendig og det kan være at de som ikke er så fremtredende her har forstått dette i enda mindre grad og ikke har hatt nytte av dette i det hele tatt. Jeg synes dette er veldig spennende programmer og samtidig synes jeg det er helt forferdelig å tenke på alle de som går gjennom 10 år med skolegang uten å få kartlagt sine læringsmønstre og får den hjelpen de trenger for å lære optimalt. Forhåpentligvis kan dette inspirere til tiltak både fra kunnskapsdepartementet og skolene i de enkelte kommuner.
*Heart* Skrevet 28. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. september 2009 I går fikk vi sett litt mer av hun med svarte capsen. Var det Charlotte hun het?
Poppzy Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 Det har ikke vært så mye interesse på dette programmet her inne. Må si jeg syns det har vært et veldig interessant program. Mulig det er for at jeg har en gutt som går i 7'ende som sliter.
PiriPiri Skrevet 18. oktober 2009 #12 Skrevet 18. oktober 2009 Kjempespennende program! Jeg syns det er interessant å se forskjellen på den mannlige læreren i Blanke Ark, og han i Lærerne på nrk1. Snakk om kompetanseforskjell!
Meaty Skrevet 18. oktober 2009 #13 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg følger fortsatt med på denne serien, men blir litt irritert når jeg ser et par av gutta der. Det virker som om de ikke gidder å gjøre en ordentlig innsats! Hvis jeg hadde hatt Håvard som lærer så ville i hvert fall jeg gitt alt for å gjøre godt inntrykk... Men så er ikke jeg gutt, da.
*Heart* Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 31. oktober 2009 Programmet ble ferdig forrige søndag. Hva synes dere om det? Jeg synes det var utrolig at de klarte det på 6 uker. Imponerende. Håper det kommer flere slike program.
MarianneE Skrevet 31. oktober 2009 #15 Skrevet 31. oktober 2009 fikk aldri sett programmet. men lurer; Hvordan klarte de seg på testen til slutt?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #16 Skrevet 31. oktober 2009 Jeg synes det var så teit at deltakerne ble sjekket ut / fulgt opp bare tre måneder etter at innspillingen var ferdig. Serien ble spilt inn i fjor høst, og tv-teamet møtte dem igjen etter tre måneder. Hvorfor så fort? Det hadde jo vært mye mer interessant å vite hvordan det gikk med dem nå, ett år etter, på 10.trinn. (kanskje ikke de tørte pga dårlige resultater?)
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2009 #17 Skrevet 2. november 2009 Kjempespennende program! Jeg syns det er interessant å se forskjellen på den mannlige læreren i Blanke Ark, og han i Lærerne på nrk1. Snakk om kompetanseforskjell! Nok et godt illustrerende eksempel på at norske lærere er udugelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå