Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hvordan opprette grupper i outlook? vil gjerne sende mail til flere samtidig, uten å måtte hente frem hver enkelt adresse
ejoty Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 På min maskin gjøres det slik: 1. Lag kontakter på alle som skal være med i gruppen. (Evt. kan du bruke "Legg til ny" når du er inne på medlemmer) 2. Vær inne på "Kontakter". 3. Gå inn på Handlinger (rullgardin øverst), velg "Ny distribusjonsliste". 4. Trykk på velg medlemmer. 5. Marker og trykk deretter på "Medlemmer"-knappen for hver person. Når du har lagt til alle trykker du på "Ok". 6. På "Navn" legger du inn hva gruppen skal hete. 7. "Lagre og lukk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå