*Heart* Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 (endret) Torsdag den 3 September kl 20:30 begynnner TV 2 Hjelper deg igjen. Solveig Barstad er fortsatt programleder. Jeg håper de tar å tester litt andre ting i år. Synes det er ofte opp igjen det samme. Endret 23. august 2009 av *Heart*
*Heart* Skrevet 30. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2009 På torsdag er vi i gang igjen. Håper de forteller oss hvordan det gikk med sakene som de prøvde å løse i fjor. Det var jo ikke alle som ble løst der og da. Som f.eks spikerteltet.
*Heart* Skrevet 2. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2009 I morgen begynner det. Jeg synes det er et flott program, men av og til foretrekker jeg FBI (eller hva det heter).
*Heart* Skrevet 13. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2009 Synes forrige sending av TV 2 hjelper deg var litt dårlig. Ble litt skremt av første sendingen, da det ble snakk om varmelaken/varmepute. Jeg har brukt varmelaken om natten i flere år og aldri tenkt på faren med det. Blir kanskje litt mer obs nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå