Gå til innhold

Feiehus ved Middelhavet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi er en gjeng som skal reise til Middelhavet neste sommer - og er på leting etter et hus å dele. Hvilke sider er gode å søke på? Har kjørt meg fast i noen sider - men det finnes sikkert mange flere.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Vi er en gjeng som skal reise til Middelhavet neste sommer - og er på leting etter et hus å dele. Hvilke sider er gode å søke på? Har kjørt meg fast i noen sider - men det finnes sikkert mange flere.

Noen som kan hjelpe?

Vi snakker om LEIE her altså..

Gjest Gjest_irene_*
Skrevet
Vi snakker om LEIE her altså..

De store søkesidene liker jeg ikke så godt, jeg synes det er best med direkte dialog og å kunne stille spørsmål utenom det som står på nettet.

Kommer jo litt an på hvor du ønsker å reise, middelhavsområdet omfatter jo ganske store områder? Men jeg har selv gode erfaringer i Italia med www.italprof.com, spesielt fordi jeg fikk veldig personlig service. Ikke bare automatiske skjemaer som fylles ut på nettet som mange andre har.

Skrevet
De store søkesidene liker jeg ikke så godt, jeg synes det er best med direkte dialog og å kunne stille spørsmål utenom det som står på nettet.

Kommer jo litt an på hvor du ønsker å reise, middelhavsområdet omfatter jo ganske store områder? Men jeg har selv gode erfaringer i Italia med www.italprof.com, spesielt fordi jeg fikk veldig personlig service. Ikke bare automatiske skjemaer som fylles ut på nettet som mange andre har.

Takk for tips. Kikket på linken og skal sende de en mail.

Utfordringen er at vi er så mange - at vi må kunne søke frem på antall personer.. For det er kun et fåtall hus som har plass til så mange (14).

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Det er nok av hus å finne som tar 14 personer. Men de er stort sett dyre.

Dere sier Middelhavsområdet?

Betyr det at både, Portugal, Spania, Hellas, Italia, Kroatia, Frankrike osv er aktuelt. Dere har ikke noe land dere vil i fremfor et annet? Hva med en øy - er dt like aktuelt? Vil dere bo ved kysten eller inne i landet?

Skal huset være i nærheten av noe (by, vingård, sports-/turmuligheter)?

Vi pleier å leie i Provence via denne linken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...