Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #1 Skrevet 23. august 2009 Hjelp hva har jeg gjort!!!???? Jeg har havnet i litt av en knipe... Jeg har blitt utfordret til å sykle 10 mil om 3 uker! Jeg driver jo med litt spinning og litt trening i moderat form og nå skal jeg plutslieg gi med i kast med noe som jeg føler er mer enn uaoverkommelig! <vær så snill...er det noen som har noen gode råd til en som ikke driver med dette som et levebrød. Jeg blir jo sliten bare av å tenke på det jo....men så har jeg søren meg lyst til å vise at jeg kan gjøre det og....men kan jeg det? jeg er en jente,midten av 20 årene som er i moderat form gode forslag og ideer? er det too much?? burde jeg bare drite i det<<<+++ gi meg noen gode råd vær så snill!?? på forhånd veldig takknemlig for svar
Miko Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Intervalltrening. Et par tips; du får trolig flere svar ved å flytte innlegget til "kosthold og trening". Det er også lurt å endre emnefeltet til å beskrive med få ord hva spørsmålet dreier seg om - veldig mange vil av prinsipp ikke svare på (eller lese!) innlegg som har intetsigende emnefelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå