Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

82 av 150 mulige. Du er nok ikke helt klar for Grünerløkka ennå, men med litt trening, for eksempel på et universitet, kan det nok bli noe ut av deg også

Skrevet

58 av 150 mulige. Du er nok ikke helt klar for Grünerløkka ennå, men med litt trening, for eksempel på et universitet, kan det nok bli noe ut av deg også. :lol:

Skrevet

Jeg fikk

27 av 150 mulige. Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut.

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Please, ikke mobb en stakkar...:

Hvor urban er du?

128 av 150 mulige. Slett ikke verst! Dersom du ikke allerede bor i by, anbefaler vi deg å flytte snarest mulig. Reklamebransjen og caféene venter!

:oops:

Adina M.

Skrevet

104 av 150 mulige. Slett ikke verst! Dersom du ikke allerede bor i by, anbefaler vi deg å flytte snarest mulig. Reklamebransjen og caféene venter!

Som jeg tenkte... Jommen godt jeg allerede bor i by, så slipper jeg alt maset med flytting! :briller:

Skrevet

Hvor urban er du?

45 av 150 mulige. Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut.

:kul:

Skrevet

Nye Myagi:

Hvor urban er du?

87 av 150 mulige. Du er nok ikke helt klar for Grünerløkka ennå, men med litt trening, for eksempel på et universitet, kan det nok bli noe ut av deg også.

Gamle Myagi:

Hvor urban er du?

105 av 150 mulige. Slett ikke verst! Dersom du ikke allerede bor i by, anbefaler vi deg å flytte snarest mulig. Reklamebransjen og caféene venter

Tenkte meg det ja....

Det var nok bokollektivdelen som gjorde utslaget. :blunke:

Skrevet

65 av 150 mulige. Du er nok ikke helt klar for Grünerløkka ennå, men med litt trening, for eksempel på et universitet, kan det nok bli noe ut av deg også. :hoho:

Skrevet

41 av 150 mulige.

Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut. :o

:hoho:

Skrevet

47 av 150 mulige. Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut.

jaja.. er meg selv iallefall..

Skrevet

88 av 150 mulige. Du er nok ikke helt klar for Grünerløkka ennå, men med litt trening, for eksempel på et universitet, kan det nok bli noe ut av deg også.

Universitet? Jeg fikk da max utelling på vekttallsspm?! Er nok bokollektivet som ødela her også. + at jeg ikke liker franske svarthvitfilmer fra steinalderen.

OG:

Hva slags musikk liker du?

- Listepop og/eller trance

- Heavyrock fra 80-tallet

- Modernistisk jazz

- Alternativ rock

- Elektronisk jazz-fusion

Er dette de eneste musikktypene de kom på? Stakkars..

Skrevet

Kunne godt kommet med forslag til endel alternativer ja - velge mellom svart-hvitt på NRK2 og BB liksom... de fleste av oss er vel noe midt i mellom. Og hva med oss som bruker rollerblades eller t-bane...?

Ja, hva med oss!?????!!!

Skrevet

51 av 150 mulige. Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut. :ler:

Skrevet

31 av 150 mulige. Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut

Visste jeg vel.... :ler:

Skrevet

Hoppet av etter seks spørsmål, jeg.... synes de var idiotiske.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor urban er du?

37 av 150 mulige. Ikke mye å skryte av - Du er omtrent like urban som en våt klut. :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Tristessa
Skrevet

111 av 150 mulige. Slett ikke verst! Dersom du ikke allerede bor i by, anbefaler vi deg å flytte snarest mulig. Reklamebransjen og caféene venter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...