Gå til innhold

Er det noen som jobber i en klesbutikk her??


Thea

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt et lite ønske om å jobbe i klesbutikk,og jeg blir liksom ikke helt ferdig med det heller :roll: Så derfor har jeg tenkt at jeg skal prøve,kanskje :roll:

Dessuten må jeg jo få tiden til å gå før jeg kommer meg videre med utdanninga mi.

Men,hva er lønna på en sånn jobb.Jobber jo i "dagis" nå og det er jo ikke akkurat fett :-? Det regner jeg med butikkmedarbeider ikke er heller :-? Men går jeg hvertfall litt opp?? :)

Da tenker jeg selvfølgelig på en 100% stilling ja :blunke:

Takkar og bukkar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Myagi begynnte for en tid tilbake å jobbe i klesforetning, du kan jo ta en kikk i dagboka hennes eller sende henne en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jobbet i en ren klesbutikk, men jeg har de siste 5-6 årene hatt jobb både i skobutikk og en sportsbutikk ved siden av skole/studier. Men i sommer fant jeg ut at jeg skulle gjøre noe annet, så nå har jeg kjørt gressklipper, lagt brostein og malt en hel sommer. Egentlig er jeg veldig fornøyd med akkurat det.

Å jobbe i butikk kan være veldig givende, men man blir fort lei av å sjeldent ha fri på lørdager og å jobbe for lav lønn. Men for all del. Jeg er veldig glad for å ha jobbet i butikk, men det er noe jeg hadde klart max 3 år hvis jeg skulle jobbe heltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...