Gjest ts Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jeg må få fjernet den vannfaste maskaraen min uten sminkefjerner, det har seg slik at sminkefjerneren min bestemte seg for å velte.. og det er søndag i morgen og jeg får ikke tak i sminkefjerner før mandag. Noen tips? Har hørt olje kanskje kan hjelpe?
Jade Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Kanskje den kan fjernes med varmt vann? Hvis ikke, så får du sove med mascaraen
Gjest Bond Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg hadde nok prøvd med en mild krem som er ganske oljete/kremete, eller bare litt olje (det kan i hvert fall ikke gjøre noe skade, så vidt jeg vet )
Gjest ts Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Kanskje den kan fjernes med varmt vann? Hvis ikke, så får du sove med mascaraen Jeg skal i et selskap i morgen og må nok både fjerne sminken og legge på ny som skal fjernes igjen på kvelden. Dumt tidspunkt å velte sminkefjerneren ja! Jeg hadde nok prøvd med en mild krem som er ganske oljete/kremete, eller bare litt olje (det kan i hvert fall ikke gjøre noe skade, så vidt jeg vet ) Det skal jeg prøve. Jeg har Spenol her i alle fall, og det skader vel ikke å prøve med litt soyaolje
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Vaselin! Gni det på øyevippene med øynene lukket og tørk av med bomull el papir. Venninna mi bruker dette til vanlig, så virker som det funker bra.. Det som ikke er så bra er vel hvis man gnir så heftig at det kommer innpå øyet, eh.... :gjeiper: men det funker da iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå