Gå til innhold

Egendesignet brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
Skrevet

Noen her som har erfaringer med egendisignet brudekjole?

Satt å tegnet litt for en tid tilbake, og det jeg endet opp med, har jeg besemt meg for at jeg skal prøve å få sydd som min brudekjole dengang jeg skal gifte meg! :rødme:

Jeg vet ikke om det er mulig, å få sydd kjolen akkurat slik, men det finner jeg vel utav når den tid kommer. :)

Spørsmålet mitt er vel heller hvordan går jeg frem?

Leter jeg etter lokale syersker? eller kan man gå til f.eks Agape med en tegning? Syr de alt selv, eller kun egne kjoler?

Hvor lang tid bør en beregne om en vil gjøre det på denne måten?

Noen som vet? Håper på mange svar! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men i Ålesund vet jeg om en butikk der du kan levere inn bilde og så får de den sydd.. Regner med de sender den til typ Kina eller noe.. Torunns drømmekjoler heter butikken i allefall!

Skrevet

Jeg fikk sydd min brudekjole, og brukte en lokal sydame. Har også fått sydd en annen selskapskjole, den også hos en sydame. Stoffbutikker har ofte (av og til?) kontakt med sydamer. Eller du kan lete på nettet.

Gjest Smaragd
Skrevet

SITER:bibopalula Nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, men i Ålesund vet jeg om en butikk der du kan levere inn bilde og så får de den sydd.. Regner med de sender den til typ Kina eller noe.. Torunns drømmekjoler heter butikken i allefall!

Ålesund er helt perfekt! Skal sjekke det opp - Tusen takk!

Jeg fikk sydd min brudekjole, og brukte en lokal sydame. Har også fått sydd en annen selskapskjole, den også hos en sydame. Stoffbutikker har ofte (av og til?) kontakt med sydamer. Eller du kan lete på nettet.

Det skal jeg gjøre :) Er så spent på om disignen i det hele tatt går an å gjennomføre..... :)

Skrevet

jeg tegner min egen, og får en fra www.dhgate.com til å sy den :)

Skrevet

Hvis de på den lokale videregående skolen har kjole- og draktsøm (eller hva nå det heter) som fag, kan det godt være de som skal opp til fagprøven kan gjøre det for en veldig billig penge.....

Verdt å sjekke hvertfall :)

Bare et tips jeg fikk med meg fra Luksusfellen på TV3 :fnise:

Skrevet
jeg tegner min egen, og får en fra www.dhgate.com til å sy den :)

Hvordan får du til det? Jeg er på siden og søker, men finner ikke noen mulighet for å sende inn egne desing?

Skrevet

bare klikke på en av kjolene, etter at du har funnet en selger du syntes virker ok, så sender du en post til denne selgeren hvor du sier at du vil gi han et bilde og at han skal sy kjolen ut ifra det :)

spiller ingen rolle hvilken kjole du klikker på for å sende bildet, bare skriv hva du vil ha, de er ikke så flinke i engelsk, men gjør sitt beste for å hjelpe deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...