Gå til innhold

bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke bordplasseringen til å gå opp :forvirret: Vi "mangler" en gjest.. Er det fryktelig dumt hvis det blir en tom stol nederst på det ene bordet? Vi skal ha en E-formasjon..

Skrevet
Jeg får ikke bordplasseringen til å gå opp :forvirret: Vi "mangler" en gjest.. Er det fryktelig dumt hvis det blir en tom stol nederst på det ene bordet? Vi skal ha en E-formasjon..

Vi har samme problem. Løser dette ved å ha én person på enden i stedet. Da får denne personen i alle fall to personer på hver sin side og sitter litt "mindre" alene.

Skrevet

Vi gjorde også dette i vårt bryllup og det var ingen problem. Er ikke så lett å få kabalen til å gå opp, en kan liksom ikke be inn en gjest til bare for bordplasseringens skyld :)

Skrevet

Hvordagn gjør folk her med bordplasseringen når kaffe gjestene kommer? Vi skal ha hestesko eller E formasjon på bordene under middagen, men når fest folket kommer, trenger vi jo mer plass. Settes bordene sammen i grupper eller?

Skrevet
Hvordagn gjør folk her med bordplasseringen når kaffe gjestene kommer? Vi skal ha hestesko eller E formasjon på bordene under middagen, men når fest folket kommer, trenger vi jo mer plass. Settes bordene sammen i grupper eller?

Vi hadde u-bord til middag og rundbort med 8 på hvert bord til kaffe :)

Skrevet
Vi hadde u-bord til middag og rundbort med 8 på hvert bord til kaffe :)

Ja d var noe slik jeg hadde sett for meg :) men hvordan gjorde dere det, når dere skulle flytte bordene? jeg tenker på all pynten, og gjestene... ser for meg et voldsomt kaos jeg hehe :fnise:

Skrevet
Ja d var noe slik jeg hadde sett for meg :) men hvordan gjorde dere det, når dere skulle flytte bordene? jeg tenker på all pynten, og gjestene... ser for meg et voldsomt kaos jeg hehe :fnise:

Vi var så heldige å ha det på hotell der vi gikk ut i baren mens de rigget om salen, det tok vel max 20 minutter tenker jeg, så de var ganske raske.

Hvordan det er når en har leid eget lokale vet jeg ikke. Da er det iallefall lurt at dere og gjestene kan trekke ut i et annet rom eller ut :)

Vet ikke hvor mange gjester dere skal ha jeg?

Vi var vel 40 til middag og 65 til kaffe tror jeg..

Gjest hjertesukk
Skrevet

Slitsom å lage bordoppsett når par gjør det slutt, blir sammen igjen, gjør det slutt, blir sammen igjen osv... Lei!

Skrevet

Vi hadde også anstrengt oss til det ytterste for å få bordplasseringen til å gå opp, og danne koselige grupper rundt bordene. Vi var totalt 100 stk. Så tikket det inn tre tekstmeldinger to timer før vielsen, da jeg kjørte rundt for å hente brudebuketten, og ennå måtte rekke å dusje og kle på meg stasen, da var det folk som var blitt syke og meldte avbud. Det var SÅ mye stress den dagen, og tusen ting jeg skulle rekke, så det ble ikke mulig for meg å få gjort om på bordplasseringen. Det ble altså flere tomme seter rundt bordene.

Slikt kan man altså ikke gardere seg mot.

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som har tips til bordplassering når den ene parten av "brudefolket" har dobbelt sett med foreldre? Vi har i tillegg også to forlovere hver. Ca 50 gjester, ser for oss en E....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...